Update :
Turbo blir aldri tatt ut igjen når bilen står i gårdsplassen! Makan til trangt!!!
Men glad nyhet! Turbo var tight og fin, men derimot hadde slangen ifra Intercooler hoppet av Sjekket alle slanger før jeg begynt og skru også, men den slangen hadde kilt seg og virket som den satt fast
Noen bilder fra operasjon
Fikk tatt diagnose sent i går kveld og da hadde jeg 0 verdi på bakre lamdasonde, så ny må bestilles.
Bilen rusler fint, men bruker en del drivstoff
Ikke mange minuttene igjen til jeg setter turen mot Frøya motorsenter og skal være der i hele helga, Volvo Klubben Trøndelag arrangerer banekjøring for alle bilmerker, så de av dere som befinner seg i nærheten er hjertelig velkommen
Bilder kommer nok
Om katalysator er dårlig/defekt. Fremste regulerer sammen med lmm
Sent from my iPhone using Tapatalk
Dagens triste update :(
Samboer lot en annen kjøre bilen og resultatet ble ett møte med en fartsdump i 50 km/t, skadene er stygge. Store skader på Corner Split og fangeren.
Sprekker på plasser som svekker styrken i fangeren og lapping kan derfor være nytteløst. Skal få min gode venn i Custom Garasjen se på skadene i løpet av uka og se om det er noe og reparere eller om jeg må kjøpe ny komplett front :(
Legger ved noen dårlige bilder tatt med telefon :
Ja det er utrolig kjipt :( Må virkelig holde tilbake tårene, så mye arbeid og penger så er noen uforsiktig og ødlegger ting på så kort tid.
Blir og dra opp til Custom Garasjen i kveld og se hvor omfattende skadene er og evt ta en vurdering om det er noe og reparere på eller om jeg må bestille nytt.
Ser ut til at jeg går glipp av Gatebil utstillingen på Støren førstkommende Lørdag også :(
Samtidig så har jeg byttet 2 LMM siden forrige update og ble tvunget til og bytte bakre Lamda sonde.
Må vel også ha nytt gasspjeld også.
Nå vurderes MAXXECU :P
Lenge siden en update nå
Har sagt opp mitt styreverv i Volvo Klubben Trøndelag pga intern strid. Ønsker de lykke til videre med sitt arbeide for sine medlemmer.
Reklamen er tatt av bilen og blir sendt til polering i morgen. Bilder kommer
Ny reklame plasser er da ledige i noen dager før bilen på nytt blir tapet med sponsor dekaler
13 September er det årets siste utstilling for min del, den 31 oktober blir bilen parkert for nedplukking og modifikasjoner på karrosseri, motor og ny lakkering
Stay tuned
Har ikke sett denne tråden tidligere pen bil hvor mye senker den bakre leppa?
740 prosjekt: http://forum.vccn.no/showthread.php?t=392