Går litt saktere akkurat nå. Har en scooter som skal klargjøres til salg, og så skal Chevrolet'en gåes over nå. Den lekker girolje og så må det byttes noen foringer i bakakselen. Må gjøres nå før jeg blir 18 så jeg har noe å kjøre med145'en er nok ikke klar til da, får nok ikke skilter på den før tidligst ut på sommeren.
Har vel ikke lagt ut noen bilder av det som blir bruksbilen enda.
[IMG][/IMG]
Sprek 4.3 liters V6'er på 165 hester. Liten og kompakt amerikaner med 4x4 og lavgir. God og kjøre og en grei bruksbil!Så godt som fri for rust under, litt nede på karosseriet utvendig. Skal slipe ned og lakke det i en mørk sølvtone en gang nå i vår
![]()
Var en tur og jobbet med 145'en i dag. Var bare for å sveise festet til bakseteryggen fast. Så fikk jeg justert litt på forskjermen, så den passer mer i mot døra. [IMG][/IMG]
[IMG][/IMG]
For en stund siden klinte jeg på litt listverk også.
[IMG][/IMG]
[IMG][/IMG]
[IMG][/IMG]
Listverket er som resten av bilen, noe slitt og bulkete. Men det får duge frem til jeg får den lakkert.Men jeg mangler en del klips, som man fester listverket i. Hvor får man kjøpt slikt?
[IMG][/IMG]
Og festene for listene rundt frontruta er også rusta vekk. Så blir vel limet på regner jeg med. Men lurer på om at jeg skal fjerne dem når jeg tar ut ruta for å fjerne rust. Så kan jeg bare lime listverket på.
Nye tenningsdeler er også montert, men klarte selvfølgelig å miste en skru som hører til inni fordelerlokket som jeg ikke finner igjen så derfor har jeg ikke fått starta opp igjen enda.
En annen ting som irriterer er at førerdøra sitter langt bak. Den tar nesten i døra bakom, og så er det gløp på en cm mellom forskjerm og dør. Dette må vel flyttes på festene i karosseriet regner jeg med.