Skal det, men er ei lita stund til det blir gjort, å tenkte å (evt) kjøpe inn det jeg trenger på forhånd
Skal det, men er ei lita stund til det blir gjort, å tenkte å (evt) kjøpe inn det jeg trenger på forhånd
"Svampen" du ser i tråden er en mikrofibersvamp som heter "The Bone." Det er en skumsvamp som er dekket i fluffy mikrofiber med åpne fibre. Den er helt safe for å si det slik:-)
Normalt sett, hvis de gjøre en god jobb så skal du ikke trenge det på en god stund. Sjekk med dem når du henter bilen. Spør om dem har beskyttet bilen med voks eller sealer og også hvilken..
Er det en Lake Country ullpad du brukte på frontlyktene? Har en liggende som jeg ikke har fått prøvd ennå.
'21 Audi E-tron 55 Sportback S-line
[X]'07 Volvo S60 2,4D 163hk Summum
[X]'95 Volvo 945 LT (Prosjekt/finbil)
Jepp, mener å huske at det er en LC ullpad. Tror ikke jeg har den lenger desverre:-(
lite spørsmål.
Polish= fjerne riper?
Voks= øke glansen?
Jeg har Autoglym ULTRA DEEP SHINE, ut i fra hva jeg klare å lese så inneholder den både polish og voks. Vil det si at den i utgangspunktet gjør sliper litt og legger igjen voks til slutt? Slik at man egentlig ikke behøver å gå over med voks igjen på slutten?
Når jeg tok min sist så la jeg på UDS også gloss protection over det igjen. Er det slik at for å få den siste dybden så burde man ha gått over med voks oppå der igjen?
Hvor mye filler er det det i UDS?
Polish fjerne små riper (eventulet skule som håndprodukter gjerne gjør)
Rubbing fjerne større defekter og og dypere vaskeriper.
polish er gjerne en "glanspolering" for å få opp glansen i lakken. etter rubbing/compounding. eller om det bare er "mindre" defekter i lakken. eventuelt om den er veldig myk.
voksen er for å beskytte lakken og tilføre den vitale oljer, for i gi den en dypere look og vanskligere for skittog forurensninger å feste seg.
samt at vann vil perle seg og renne lett av.
UDS er vel stort sett ikke noe annet en "fillere"
volvo løs...
X V70N 04 titanum sport edition
X 945 96mod FK+++++
X 142 72Mod B20 2,2L++++++ historisk race edition
'21 Audi E-tron 55 Sportback S-line
[X]'07 Volvo S60 2,4D 163hk Summum
[X]'95 Volvo 945 LT (Prosjekt/finbil)
kjempeflott guide! blei vask og polering, istede for full detaljing men bilen blei veldig fornøyd med resultatet
Ser ut til at bildene i førstetråden er døde..?
- Volvo S60 2.0T -02
- Audi 80 Quattrofemmer