Brukere som er tagget i denne tråden

Viser resultater 1 til 15 av 15

Tråd: Volvo 460 - Lading, tennplugger, termostat

Threaded View

Forrige innlegg Forrige innlegg   Neste innlegg Neste innlegg
    Registrerte brukere
    Medlem siden
    11. aug. 2013
    Sted
    Karmøy
    Antall takk

Standard

Beklager sent svar, sykdom i familie

Sitat Opprinnelig postet av Naske Vis post
    Skal du ha gode og billige plugger kjøper du dem på ebay.co.uk. Her får høykvalitets NGK-plugger til rundt 20 kr stykket. Etter manges mening er dette verdens ledende fabrikant av tennplugger.

Tror du skal ha disse, men dobbeltsjekk for sikkerhets skyld. http://www.ebay.co.uk/itm/NGK-spark-...=item1e1740175

Jeg har absolutt ingenting imot Biltema, men jeg opplevde å få en termostat som ikke passet derfra til min Volvo 460 for noen år siden. Det var min første bil, jeg var dårlig på å skru og stolte på at termostaten skulle passe. Endte med brukket termostathus.

Det skiller ikke mange kronene mellom Biltema og "merkevare" på termostater. Den dyrere termostaten satt som et skudd etter at jeg fikk hentet meg nytt termostathus. Har man lite skruerfaring, kan det lønne seg å handle fra en litt mer seriøs forhandler enn Biltema. Da kan man være mer sikker på at ting passer som de skal.
    Skal sjekke opp pluggene, hvor(dan) kan jeg sjekke slikt? prøvde noen "find your plug" ting, men de har ikke volvo 460(som forventet egentlig)

Sitat Opprinnelig postet av 850GLTsilver Vis post
    BOSCH ja.
    Tyskera har fabrikker over hele verdfen, og de biltemaBOSCH-dynamoene er genuine BOSCH-dynamoer.

Når det gjelder pluggene, så skjønner jeg rett og slett ikke at de biltemapluggene skulle være noen centimeter for lange?
    Går du inn i ekvivalenttabellen så finner du plugger som er identiske med originalpluggene. Null problem.
    Selv kjører jeg på BOSCH, slike super-4 plugger med fire elektroder. Varer glatt 60.000 Km++

Veldig godt fornøyd med de jeg.
    Hmm, Noen som vet hva som passer på 460 da? Biltema har ikke dynamo til mitt skiltnummer, evt, hva må jeg se etter?

Pluggene var for korte, det skapte feil kompresjon fikk jeg beskjed om.
    Hva er "ekvivalenttabellen"? :\
    Sist endret av MiiX; 06/01/14 kl 01:59

Lignende tråder

1. Termostat Volvo s60
    By boble73s in forum S60 / V70N / S80 / XC70 / XC90
    Svar: 13
    Siste post: 24/01/14, 12:14
  2. dårlig lading 850
    By rubra40 in forum 850 / x70 -serien
    Svar: 2
    Siste post: 14/10/12, 17:31
  3. 3 Spørsmål: diff og termostat volvo 960 2,5 1995mod.
    By Adrian in forum 700 / 900 / x90 -serien
    Svar: 2
    Siste post: 08/02/12, 22:58
  4. Problem med lading
    By Nedkvit'n in forum 100 / 200 -serien
    Svar: 9
    Siste post: 06/02/11, 14:47
  5. volvo 740 problem med lading
    By gardern in forum 700 / 900 / x90 -serien
    Svar: 3
    Siste post: 08/01/11, 00:17

Regler for innlegg