Eiker felger får du jo snart i 18" uansett.
Sist endret av elephant; 19/12/13 kl 16:40
Hvor mye misvisning blir det på speedometeret med de dekkene i forhold til original dim tarb3rg?
Må vel være minst 15% mindre rulleomkrets med den dimmen der?
Sent from my ☆GT-I9100☆ using Tapatalk
V70 2,0T 2000 mod.
- 1993 Volvo 940 GL (Bruksbil)
- 1985 Volvo 740 GLE (Prosjekt)
- 1976 Volvo 244 DL (Selges i deler)
Hehe, kan fint ligge i 76km/t i 60sone uten å bli vinka inn.
Iallfal ifølge den kalkulatorn på nett.
Jeg syns litt dekkstrekk kan være fint, men hadde nok gått for 185/35 eller kanskje tilogmed 195/35 på disse felgene. Tror det hadde blitt like pent, og en anelse bedre å kjøre på, noen mm ekstra bakkeklaring og etpar km mindre misvisning på speedo uten å ofre alt for mye på stancelooken. Men det er jo smak og behag, vet ikke hvor mye du har å gå på før det subber i hjulbuene heller for den del. Bilen ser jo unektelig tøff ut som den er, men det skal vel ikke mye til før den skraper nedi veien med frontleppa sånn som den er?
V70 2,0T 2000 mod.
Ingen problem med subbing i hjulbuene med eiker inpress... Men fra travers og ned i asfalten er de heller dårli med plass. Men bilen kjøpte jeg tidligere i år kun for å bruke i vinter siden jeg fikk den for vrakpant. Så gir egentli faen i den vist ingen vil ha den over nyttår blir de å plukke den ned å sende til vraking... Går ut i null uansett
- 1993 Volvo 940 GL (Bruksbil)
- 1985 Volvo 740 GLE (Prosjekt)
- 1976 Volvo 244 DL (Selges i deler)
Er den så dårlig foruten om det du nevnte i pm'en da? Den ser jo unektelig rå ut, mulig jeg har en forkjærlighet for knallrød 240 med litt attitude her, men jeg syns den ser allt for bra ut til å gå til spiker.. Selv om du går i null.
Du vil vel selvsagt få inn noen kroner på å selge unna felger og styling og div div, men alt arbeidet du har lagt ned i bilen får du jo ikke mye igjen for.
V70 2,0T 2000 mod.
Bilen er teknisk veldi bra er bare den rusta jeg nevnte på pm som er problemet. Eu ok til januar 2015 problemet er at de blir ny bil på nyåret å da gidder ikke jeg å ha så mange biler stående... Er fritt fram å kjøpe bilen. Men orker ikke å gjøre noe ut av det da jeg får jenn de jeg betalte uten felger, motor/gir, plast osv kan si me hånden på hjerte at bilen er for bra til å gå til spiker. Men sånn er det... Bilen blir vist til evt kjøper på løftebukk når salg er aktuelt
- 1993 Volvo 940 GL (Bruksbil)
- 1985 Volvo 740 GLE (Prosjekt)
- 1976 Volvo 244 DL (Selges i deler)
Kan du ikke heller legge ut bilder av bilen og selge den fremfor spiker? Den ser jo bra ut.
tidligere navn: Greenshadow
Volvo og kun volvo.
76 242 med b20
Volvo 90 modell 740 isbane bil
92 modell 240 med b230fk motor
VIGGO MIN!!!! WOHO!!
Ser jeg savner han ja! Bare å få opp en tråd på han!
Henrik Hassel
Volvo Car Club Norway - VCCN.NO
Styremedlem
S60 2004 - 2,5T - AWD
V70 1998 - 2.0t - SOLGT
10 lapper ? Herregud var han rusa eller ? :P
?
Han som eige den kjøpte seg ny bil, so då hadde han ikkje tida til dinna lenger so då bydde eg no eit skambud og fekk den for det, trur no ikkje de va de verste kjøpet akuratt
kjempefin bil for 10000kr da!! Bra julegave vertfall
1993 Volvo 940 turbo b230ft - Bruksbil under oppgradering
1986 Volvo 740 GLE - Bruksveteran
1982 Volvo 242 16V-turboprosjekt
1981 Volvo 245 b19 - Står på vent
1979 Volvo 244dl b19 -Veteranprosjekt
Ser riktig bra ut.
'80 242 Turbo
'86 240 16v Tic (langtidsprosjekt)
'90 940 - s90
'05 V70 2.0T
Forundrer meg ikke om selger var fornøyd med 10k. Det er skremmende mange som mener at 20 år gamle biler er modne for vraking, selv om dem er i bra stand.
Fin bil forresten! Blir det worklog å finne her inne?
- Volvo S60 2.0T -02
- Audi 80 Quattrofemmer
Oi, det er en forkastelig og lite bærekraftig holdning. Velholdte eksemplarer av kvalitetsbiler kan fint brukes mye mer enn 20 år, som vi vet.
93/94 245SE
93 244SE (45.000 km)
75 164E (fra California)
03/04 S80 2.0T
15/16 S80 D4