hei,
trenger å vite hvor mye underspylings dysene til stempla skal dras til.
måtte ha dem ut for å ikke komme borti dem når jeg hona sylinderene.
MvH kompi
hei,
trenger å vite hvor mye underspylings dysene til stempla skal dras til.
måtte ha dem ut for å ikke komme borti dem når jeg hona sylinderene.
MvH kompi
20Nm mener jeg å huske. Det er flere tråder her inne om emnet.
-90 VOLVO 745
-84 TOYOTA Hilux
Har du svart interiør til 700/900 å selge? Trykk der! --> ØNSKES KJØPT!
noen som er sikre på hvor mye det skal trekkes til med?
spurte volvo norge om dem hadde noe svar på dette, dem sa at dem ikke hadde moment på dette på B230FK.
men dem hadde på tilsvarende bolt i en B20F som blei levert på Volvo 440/460, det var 60nm.
kan dette stemme?
60nm stemmer nok ikke
1988 760 B6284T
1988 765 D24TIC
1985 740 B230ET
jeg vet ikke, var nå det Volvo Norge sa, men det var jo til en annen motor.
er rart at dem ikke har dette momente for B230FK.
har ringt mange Volvo Verksted også, å ingen vet.
målte bolten nå ista.
hode er 15mm som går til 11mm som går til 9mm som går til 8mm.
det som er 8mm blir skrudd ned i blokka.
noen som kan finne moment på 8mm bolt?
"iblandt lønner det seg å holde kjeft å late som man er idiot,enn å åpne kjeften å fjerne all tvil"
er sikkert grei nok den, men vil helst være sikker
fant denne, (er til femmer da)
http://ozzimark.com/image/volvo/assembling%20crank.pdf
trur jeg drar til med 25nm jeg, det burde vel holde eller?
Finner pinadø ikke igjen noen ting av de trådene. Ring cylmo å hør.
-90 VOLVO 745
-84 TOYOTA Hilux
Har du svart interiør til 700/900 å selge? Trykk der! --> ØNSKES KJØPT!
Jeg dra til rundt 25nm på mine så knakk 1.... Noen som har liggende?
Sent fra min F8331 via Tapatalk