Tja, tråden har vel ikke blitt helt som forventet enda og det er nok mest min egen feil.
Jeg kan oppdatere litt om hvordan det går med min konvertering for så å poste litt erfaringer etterhvert.
I tillegg skal jeg sette meg ned en kveld og lese meg opp litt på det jeg tidligere har lovet ang dyser og lmm ifht effekt, men jeg må finne ledig tid og motivasjon til dette.


Så langt har jeg begynt å samle litt deler.

Følgende deler vil bli brukt til konverteringen:

-98 FK maskin med 220k på telleren.
A-kam
Siemens Deka 875cc dyser @ 3bar
Walbro GST 450 l/t drivstoffpumpe
Accel Ultra coil
Holset HX35w turbo med maks portet hull til wg
Bleedventil
Alu IC med 2,5" tilkoblinger
012 lmm
TLAO chip, litt usikker på om jeg skal bruke begge, men tror jeg starter med orig tenning
Polvendt svinghjulssensor
3" eksos hele veien fra turbo, med en lyddemper
NGK BCPR8ES plugger
Nye pluggledninger, rotor og fordelerlokk

Dette er deler jeg har eller venter på.

Andre deler jeg er på utkikk etter er:

530 topp, greit å ha en ekstra som jeg kan pusse litt innvendig samt få dysehull i toppen
E-innsug


Vær så snill å rop høyt hvis noen har dette tilsalgs og også hvis det er noe som mangler på lista.

Jeg vet jeg kanskje burde vurdert et pulssplit grenrør, men lurer veldig på å porte eksoshuset til turboen slik at det ikke lenger er twin entry.
Skal kjøre med 1.5mm olje-tur så satser på respektabel spool up. Mulig jeg også vurderer 3,5" dp etterhvert.

Alle kommentarer mottas med takk, men pga topic så kan vi prøve å holde oss til konverteringen. Hvis det ellers er noen tips eller råd så sleng inn det også, men kanskje moderator setter pris på at dette tas på PM?
Jeg setter iallefall pris på all hjelp jeg kan få.