1000ccm holder ikke så lenge i praksis med E85 om man bruker E85 slik jeg mener det er tenkt å bruke. Altså god og feit blanding på ladetrykk, og ikke stoich på fult ladetrykk som faktisk noen her i landet opererer med.
Rundt 400hk på E85 med 4 1000ccm dyser om jeg husker rett.
Du har mulighet for å kjøre 2 forskjellige map som du veksler mellom med bryter eller potmeter. Der du enten veksler mellom eller blander 2 forskjellige drivstofmapper, tenningsmapper, og eventuelt ladetrykksmapper. Blanding av disse kan også styres via en etanolsensor, om du vil ta det litt vidre slik at du faktisk får en flexfuel bil

Med den høye dynamiske kompen du har så tror jeg ikke kaldstart med E85 uten motorvarmer skal vanskelig selv i lavere temperaturer enn 5+.
Med oppstartjusteringer passende rett justert tipper jeg den kan fyre greit selv i 5-10 minus uten motorvarmer. Forutsetter selvsagt at tenningsanlegget er kraftig nok til å takle etanol bra.