Wow. Just wow.
http://www.finn.no/finn/car/used/obj...nkode=41913623
Muligens er det mye bra i bilen, og det kan for alt jeg vet godt være at plasten har en funksjon for aerodynamikken og egenskaper i høy hastighet, men for utseendet kan jeg ikke se at det var noe positivt...
93/94 245SE
93 244SE (45.000 km)
75 164E (fra California)
03/04 S80 2.0T
15/16 S80 D4
Berre få vekk den stylinga og på originale fangarar so bjynnar det å komma seg.
77 Volvo 242L
93 Volvo 940se
79 Volvo 244 DL
89 Volvo 245
03 Volvo S60
90 Toyota CarinaII
85 Volvo 245 GL
95 Volvo 855
87 Toyota Hiace
71 Massey Ferguson 135
Å skyhøye orginal fjærer??
Ja, helst tre oppå kvarandre
77 Volvo 242L
93 Volvo 940se
79 Volvo 244 DL
89 Volvo 245
03 Volvo S60
90 Toyota CarinaII
85 Volvo 245 GL
95 Volvo 855
87 Toyota Hiace
71 Massey Ferguson 135
Her er en som hardnakket mener S60n hans er en R :P man da hadde den vel ikke ligge til 59.000kr om den var ekte :P Enda en som har blitt lurt av Vognkortet :P
http://www.finn.no/finn/car/used/obj...nkode=40799507
Sist endret av Revell; 03/06/13 kl 17:14
VIN/chassisnr på "gammel" S60 begynner vel stort sett på YV1R..., så det er vel noe i at bokstaven inngår i den produksjonsinterne modellbetegnelsen.
93/94 245SE
93 244SE (45.000 km)
75 164E (fra California)
03/04 S80 2.0T
15/16 S80 D4
Informasjon fra Statens Vegvesen, på bilen som er til salgs over her:
RegNr: BD28609
KJØRETØYDATA
Kjøretøy: VOLVO S60 R
Understellsnummer: YV1R
Og hva får man hvis man søker etter et antall V70 og S80 av samme modellgenerasjon? En "fast" bokstav på dem også?
93/94 245SE
93 244SE (45.000 km)
75 164E (fra California)
03/04 S80 2.0T
15/16 S80 D4
V70 heter vel som regel S tror jeg.
Christian Gulbrandsøy
Volvo Car Club Norway - VCCN.NO
Nestleder/Treffansvarlig
Da stemmer det på både S60 og V70 at det er første bokstav etter YV1...
Men jeg synes det ser ut til at S80 har T på samme plass, f eks min: YV1TS49K941xxxxxx
93/94 245SE
93 244SE (45.000 km)
75 164E (fra California)
03/04 S80 2.0T
15/16 S80 D4
dene ser grei ut denne bare det at selger la på 10000,- kr på en dag siden han mente at 20000,- kr var for billig så nå ligger den til 30000,-
han selgeren var veldig frekk da je snakket med han i stad.. han sa også at han bare ga 3000,- for bilen ...........
http://www.finn.no/finn/car/used/obj...nkode=42206460
Volvo C70 LT 2000
Volvo 940 LT 1998
X Volvo S70 LT 1998
X Volvo 945 LT 1995
X Volvo 945 LT varebil 1997
X Volvo 360 spirit (jordbilen)
X Volvo 940 LT 1996
X Volvo 945 LT 1998 varebil
X Volvo 945 LT 1995
X Volvo 360 GL 1987
X Volvo 945 LT 1996
Mulig bilen er grei nok for prisen, rent bortsett fra at jeg synes at en 98-modell 940 som har gått så relativt lite, skal se finere ut utvendig. Men jeg mener å huske fra før at den selgeren/annonsøren der har vist seg å være et noe underlig eksemplar...
93/94 245SE
93 244SE (45.000 km)
75 164E (fra California)
03/04 S80 2.0T
15/16 S80 D4
han kunne nå i det minste ha vaska bilen før han tok bilder.. om så bare spylt lett av den, for den så jo ikke ut.. hadde ikke betalt 30 for den, slik den ser ut
Mine kjøp og salg erfaringer! (LINK)
nåværende kjøretøy:
94 volvo 945 godkjent med t5
86 chverolet van
Åja, so det er han fyren dar ja
77 Volvo 242L
93 Volvo 940se
79 Volvo 244 DL
89 Volvo 245
03 Volvo S60
90 Toyota CarinaII
85 Volvo 245 GL
95 Volvo 855
87 Toyota Hiace
71 Massey Ferguson 135
Jeg har sett på 940`in og den kan IKKE ha gått så lite. Første inntrykk er at den er sliten og ikke tatt vare på. Det følger med utskrift fra verksted hvor den har vært før, og det står det noe om at trippteller slutter sporadisk å telle. Dette var på tidlig 2000 tallet. = bilen har gått MYE lengre. Jeg hadde aldri kjøpt den...
Så den kan egentlig ha gått dobbelt så mye eller mer...
93/94 245SE
93 244SE (45.000 km)
75 164E (fra California)
03/04 S80 2.0T
15/16 S80 D4