Sykt awesome tøff bil, still going strong!
Sykt awesome tøff bil, still going strong!
Haha, er så enigDet var en gammel mann som var der med en Amazon, som kom bort å så jeg skulle fått en pokal ekstra for burningen! Moro
![]()
Kom på Gatebil Våler å slå av en prat da gitt
Kjører med 2 borch pumper![]()
Takker for det ! Trenger mye motivasjon for å få klar bilen til Våler nå..
Kom deg til Våler, for dit skal jeg og!Moro å se noe utenom det vanlige utpå bana der
Får nok mye oppmerksomhet i disse traktene skal du se, mye Volvo
![]()
Innboksen din er full!
Du har ikke tilfeldigvis et sett med fjørbein/spindler tilovers?
åfan, nå igjenTja, har i hvert fall komplett servo forstilling. Hva er ødelagt på din da ?
Kjører Super MotardGåene gjenger i toppdekselet.. Så svetter litt olje. Så må av med toppdekselet, ut med kammene. Også sette inn gjengeinnsatser
Også må jeg koble om hovedstrømsbryteren så den blir FIA godkjent.
OkeiJammen det var da ikke all verden, så det går vel fint
![]()
Ingenting ødelagt på min forstilling, men tenkte jeg skulle bygge om til coilovere forann.
Hva skal du ha for hele forstillinga da? Og hva følger med? Servopumpe og allt for og bygge om?
Trenger i utgangspunktet bare fjørbeina hvis du er intressert i å selge dem løst.![]()
Som noen kanskje har fått med seg så ble jeg spurt om å joine Atlantic Drifters i vinter, etter jeg hang sammen med de på Gatebil Sept. 12.
På tide å få på logo
Navn og flagg etter Power Drift reglene:
Pluss andre div stickers jeg hadde liggende.. (der jeg har kjøpt deler fra, og er fornøyd)
Ble meget fornøyd med påføringen
![]()
Var hyggelig å møte noen forum-folk på Våler jaOg takk for kule bilder. Det siste bildet der var komsik! haha. Viktig å lage litt grimaser når man kommer forbi i godt driv i 3. gir
Kanskje han egentlig var livredd
Var en meget vellykket helg på Gatebil! Kjørte alle Drifting Heat på fredag og lørdag, alt fungerte igjen !Snurra en gang, var på plena engang eller to, og ble slept opp av sandfella en gang, meget fornøyd med det
Må jo satse litt!
Fortsatt like overasket av hvor mye bilen tåler.. Full gass ut i sandfella, hoppa over curbsen. I første sving etter langstrekka. Ble slepa opp igjen og fortsatte å kjøre
Konkurranse: Find the 360 !
(bilde fra gatebil.no)
Midtre rekke, bil 3 forfra (ser det ut til) er egentlig bare å finne fram en vinkel og lete etter den retteste bilen.
Sent from my MB526 using Tapatalk 2
17 Ford Mondeo ST Line Ecoboost
07 Opel Zafira OPC "bussen"
92 240 "Turbo" venter på bedre tider
x biler: 95 965, 92 945Turbo, 90 240GL, 15 Focus,
71 Rekord, 92 Golf, 97 A4 Quattro
Håper du får mangen slike problemfrie helger..![]()
Er litt godt å få igjen for alt arbeidet man legger ned i en bil.
Stå på! Håper å få sett bilen i løpet av året![]()