Se 740 mannen da, han har jo godkjent datasprut
få kona til og reise inn og godkjenne da ;D
'21 Audi E-tron 55 Sportback S-line
[X]'07 Volvo S60 2,4D 163hk Summum
[X]'95 Volvo 945 LT (Prosjekt/finbil)
Han fikk vell godkjent bilen med det ja. +bur, bøttestoler, tremec osv.
men kommer vel helt ann på hvem du møter på, og selvom du reiser inn og du får den godkjent, og de ikke oppdager datasprutet, så ligger du like drålig ann om du krasjer ?
om du får det godkjent står det godkjent med datasprut i vognkortet da eller ?
er bare og ha en dynamisk 4gas måling på rullende landevei, skal du mappe sprutet ordentlig så er det uansett lettest og ta det på rullendes landeveg, så hvorfor ikke ha 4-gas målingene med så er alt iorden.
Volvo fantast?
Hvordan er det med veivhusventilasjon under godkjenning? Mtp ventilering til friluft vs foran turbo. Det beste for effekt og for å unngå tenningsbank er jo å ventilere det til friluft, men mtp godkjenning og for at oljen skal holde seg fri for forurensinger lenger så vil jeg ha den der hvor turboen suger. Men sliter litt med å finne løsninger for hvordan jeg kan gjøre det cleant og pent.
Du kan ikke la det gå ut i friluft hvertfall. da klikker det for dem. catch tank med vakum fungerer jo. eller bare tre den orginale slangen inn på "orginal" plassen når du skal vise bilen..
One Ring to rule them all
Tror jeg akkurat fant løsningen; sette nippel i 90 grader silikonslangen inn på turbo .
http://www.bsbildeler.no/butikk/visv...5K&vg=&vgpath=
Bare synd den skal være så sinnsykt dyr...
bare "lim" den fast på røret under kontrollen da? så slipper du kjøre dampen inn i innsuget også.
One Ring to rule them all
Har ikke fått rota meg til time enda. Har bare fått godkjenning av søknaden jeg skrev. Men hvis alt var som jeg skrev i brevet så skulle det ikke være noe problem. La ved TUV papirer og refererte til veitrafikkloven om dekk og felg. Da så dem at jeg hadde satt meg inn i forskriftene og kunne godkjenne det
Og la meg rette meg selv. Det er vel ET25 originalt på 940/960 -94. Så ET mitt blir vel 50 med spacere.
Sist endret av Iversen; 14/05/10 kl 21:47
Dette med et skrev de faktisk ikke noe på når kammeraten min godkjente sin bil med multilink og r6...
One Ring to rule them all
Vi sa "Så har vi montert multilink" så tittet han. tok masse bilder. sa det så bra ut. og tittet på eksosanlegget
One Ring to rule them all
Han var fra sarpsborg. og var vandt til volvo. så han viste jo at 940 og 960 er samma fra baksetene og bakover. Men man kan sikkert møte på skikkelig dritt folk også..
One Ring to rule them all
Jeg vet ihvertfall om èn her i bygda, som har en 93 945 som er TOTALT ombygd til 98 V90, den er godkjent ombygd. Jeg vet ikke hvordan den er bygd, hvis jeg skulle tippa så ville jeg sagt han bare har flytta over b-stolpa, men den er godkjent.
Det står bare:
"Godkjent ombygd fra 311 til 101" i vognkortet, også at det er godkjent med 3l og 150kw.
Den har multilink MK2.
Christian Gulbrandsøy
Volvo Car Club Norway - VCCN.NO
Nestleder/Treffansvarlig