Hva er plana? ;-)
Hva er plana? ;-)
Kveldens store gjettelek![]()
Jeg har brukt mine penger på volvo , fyll og damer , resten har jeg tullet bort..
Chatchtank? Er det ikke det det heter?
Sent from my LT25i using Tapatalk 2
1976 Langførr med 6 på rekke !
1977 Volvo 245 Turbo
1990 Volvo 240 Stasj
2013 VW Passat 4motion
2004 Renault Trafic
Hmm, innvendige pumper og Catch tank?
Nope. det skal være utvendig i bagasjerom![]()
Jeg har brukt mine penger på volvo , fyll og damer , resten har jeg tullet bort..
Montering av skum staver eller lignende da? ^^
Nix...
Tanken skal opp og inn i bagasjen. Så langt inn at tanklokket kommer under hattehylla.
Snur jeg den firkanten jeg har skjært ut, kommer lokket nede i høyre hjørne
Grunnen til at jeg gjør detta, er at jeg vil få bedre vektfordeling og for å få større plass til catch, filter og pumper![]()
Aha :-) ikke dumt, skal felle ned mitt jeg :-)
Er lurest det ja. Men blir så mye ommat arbeid for min delkommer hvertfall lenger inn mot midten av bilen.
Hehe, sånt skjer
Ja, gjør ikke ting værre det :-)
Klarte ikke å dy meg i dag. Hadde jeg ikke gjort detta hadde jeg bare angra i ettertidSå da var det fram med vinkelsliper'n, igjenn.....
Hang opp diffen for å se at allt gikk klart
Stoler i boks.
![]()
Ser ut til at jeg fjærner listene. Ser for meg at det blir korny med carbon deler og lister!
![]()
Liker prosjektet dittJeg ville beholdt lister. Heller bare limt lista på luka bak
![]()
Men bra man har forskjellig smakLiker at du er litt gæren angående vinkelsliperen
Altfor få slike folk her inne.. Tommel oppSer fram til å følge denne bilen videre
![]()
Takker! Sånne kommentarer som gjør at en får mer truaJa enig der, bra folk har forskjellig smak.
Liten update i dag.
Har fått igjenn tanken fra sveis, ble ok resultat. Brage leverer bedre! hehe.
Di demonterte påfyllinga og bensinmåleren. Førstnevnte skal bli morsom å stramme til innenifra!
Som dere ser så slo den seg en del, men det må bare gå!
Gjorde klar til montering.
Kjilte nedi skummputene
![]()
Sist endret av Amundsen T5r; 18/03/13 kl 21:39
Har slått seg litt ja, men det går vell bra :-) gleder meg til fler updates :-)
Jada. Litt av tanken blir borte under hattehylla, så syntes ikke så godt. Kommer update så for jeg får sveisa litt mer i trunken
Et lite spørsmål.
Skal ha panserlåser på front og bakfanger, panser og bagasjelokk. Jeg har nedfellbare panserlåser til panser, tenkte å kjøre samme stil på bagsjelokk. men er vell best å bruke ''pinner'' på fangere, eller noen som har andre synspunkter?![]()
Vil tru slike pinne lås funker best. Med tanke på at det ikke er en flat overflate på fangern?
Du sparer noen kilo viss du kaster Alu bjelken som står i fangern og har panserlås foran og![]()
Volvo 945 Turbo - http://forum.vccn.no/showthread.php?...olvo-945-Turbo
Volvo 745 - Missile Drift Car
Det har jeg faktisk ikke tenkt på. Ikke mye bilen tar imot hvis jeg skulle krasje da menMå lage no slags fester for låser hvis jeg fjærner bjelkene da
![]()
Fjernet på pickupen jeg. Kræsjer man på bane etc så er vell risikoen før større skader tilstede uansett![]()
Har sveisa gjengerør i "demperne" til orginalfangern jeg.
Volvo 945 Turbo - http://forum.vccn.no/showthread.php?...olvo-945-Turbo
Volvo 745 - Missile Drift Car
Ja det er sant. Hm den blir nok kanskje under vurdering, takk for tips![]()
Tidligere brukernavn: flyfaen
Opptatt med kjipe greier som "Sundown" for P-3 Orion, et dritthus osv...
Pellementmaker hos NK Engineering AS
A-til-B-traktor: 90' 740GL
Njål's 940Dtic --> 960II 3.0 24v Bruksbilprosjekt
Ettersom du skal ha litt grommere maskinist enn en standard FT med oppjassa 13c ville jeg ikke gått for å spare noen kilo på fangeren.
Skulle du dra inn i en annen bil eller autovern så kan det bli natta for motoren din (det er ikke sikkert det skjer).
Du sparer ikke mye på å fjerne den mener jeg. Da kan du heller skru opp trykket 0.07 bar![]()
Sist endret av Zeeker; 21/03/13 kl 16:52 Begrunnelse: retting
VW Transporter - 02 - Trekkbil/Arbeidsbil
Volvo 242 - 76 - Lekebil
Videos:
Peite @ facebook
Peite @ youtube
simpel engineering is easy to maintain, and it works
BCB.no
Realcar.no
Spar vekta på bakdører, panser å bagasjelokk istedet.
Enig med zeeker![]()
Godt poeng!![]()
Jeg ser du stapper nedi sånn skumgummi tanken igjen.
Kan jeg bare spørre dumt om dette kan være en ide å gjøre på en original tank, eller vil det ikke hjelpe i det hele tatt?
Hvor mange sånne skumgummibiter er det i denna fuelcell'n din?
Volvo 242 - 76 - Lekebil
Videos:
Peite @ facebook
Peite @ youtube
BCB.no
Realcar.no
Takk for handelen av blokk btw.
Greit å få i hus den og artig å juge litt med folk fra forumet
Også morro å få sett bilen in real life. Den er heftigere enn på bilder
Denne kommer til å gå fort rundt på Rudskogen og Gardermoen.
Volvo 242 - 76 - Lekebil
Videos:
Peite @ facebook
Peite @ youtube
BCB.no
Realcar.no