da kan du komme å polere bilen min, også kan jeg gjøre noe annet på din![]()
haha, var søt na bilen ja : ) Hehe, vi får lære oss å polere in pro style da :P
Hahah =) Saker!
Gratulerer så mye med dagen Lars!![]()
Volvo 940 TIC
Da var demonteringen i gang!
Skal ta ut motoren nå i første omgang, og lakkere både motorrom og blokk. Når den settes ned igjen blir det med ny turbo og diverse annet småtteri. Kommer til å oppdatere jevnlig med hva som kommer på. Skal også prøve av beste evne å rydde opp, samt skjule så godt jeg kan ledninger, og fjerne overfladiske deler som Ac o.l.
Satser på at motoren går ut og blir skrudd på i påska, med hjelp av Nyhagen93 her inne![]()
Fin bil du har!
Carbon detaljene dine ødlegger den litt. Det er er bare min mening
Var sjukt rått med cd spilleren oppe der varmeapratet skal være!![]()
Blir bra dette LarsGratulerer med dagen som var
![]()
Hvordan fikk du flyttet spilleren opp?
Tenkte på det samme, virker jo som en mye bedre løsning. Fungerer det greit å flytte varmeapparatet ned der spilleren står og?
Okai! Ventilasjonshuset og spilleren er vell i samme størrelse? Må jeg ut med noe annet enn ledningene til spiller og ventilasjon, eller må jeg ta ut hele driten for å trekke ledningene?
Okai! Hva brukte du på å skjære ut med da? Beklager for mange spørsmål, gidder bare ikke gjøre noen feil når jeg starter!
Da skal jeg gjøre det! Takk for hjelpen![]()
Lars R takket for denne posten
Sittet en stund å pusla med photoshop nå, og slik blir bilen trolig seende ut til sommern.
Dersom alt går etter planen, ser den slik ut til Volvotreffen i Heidal 13. juli
Det som er gjort er
mer senk
lakkerte zitofelger
nye usa blinkers (angrer på sotinga)
lakkerte lister og fangere
addon
hva synes dere om dette mon tro?![]()
Kan bli bra dette
Men synes at du kan kjøre på med addon sideskjørt og bakfanger også, kanskje tilogmed vurdere en takspoiler
Ellers en fin bil![]()
Volvo 760ft sedan prosjekt
Volvo 960 sommerbil
sideskjørt kommer det også, men vet ikke om det blir med det samme. muligens i sommer
noe må definitivt gjøres bak ja.
for de som husker fra tidligere skriverier her så skjærte jeg hull i bakfangeren til eksosutblås, og nagla en plate rundt. dette hullet er altfor langt mot midten, siden fangeren var krøllete der etter at forrige eier har latt eksosen blåse rett i fangern. så mest trolig må jeg få tak i en ny bakfanger, og muuligens addon, man får se
takspoiler, nææh, tvilsomt!![]()
blir meget bra det hertøft at du har en egen vri på ting på bilen. noe utenom det vanlige. er ganske kjedelig mange av 940 prosjekta her inne. virker som om det er en fasit på hvordan ting skal være. så liker at du har en vri på ting
ser frem til flere updates
ikke så flink til å skrive, men følger med i stillheten
![]()