satte i nye ventilfjærer fra yoshifab i dag. får prøve å montere reg.reim adapteret i mårra!
noe data på hvor stram reima skal være? strammer vel ikke på måfå?
har bytta en del regreimer i mitt liv, men aldri sett en slik strammer
satte i nye ventilfjærer fra yoshifab i dag. får prøve å montere reg.reim adapteret i mårra!
noe data på hvor stram reima skal være? strammer vel ikke på måfå?
har bytta en del regreimer i mitt liv, men aldri sett en slik strammer
vært stille her en stund nå.
men endelig skjer ting igjen!
desverre venter jeg fortsatt på coiloverne fra myranes. han driver å messer om at ei maskin har vært ødelagt og no greier. får tro det kommer!
har bestillt og fått nuke fuelrail, malpassi btr, og bilstein clubsport dempere foran!
har også sandblåst og fått pulverlakkert alt av understell nå! det ble brææ monterte det i dag, sammen med nye polyforinger + nye kuler og ledd rundt hele bilen.
skal ta noen bilder i morgen!
noen her som kjører med elektrisk servopumpe?
litt bilder av hvordan understellet ble. er som sagt ikke helt ferdig. mangler de nye fjærbeina foran, og å bytte bakaksel.
boksa inn bærebruer
coiloverne bak!
motor`n sånn som den står nå
vogna nede på bakken igjen, etter å ha stått med hjula i været i non måneder
Ser veldig bra ut!
Jeg har brukt mine penger på volvo , fyll og damer , resten har jeg tullet bort..
fått satt aggregatet nedi nå
på tur inn
inne
tima og tilrettelagt
har montert 25mm stab.stag fra IPD i dag. fyrer i vegen flere bilder i mårra tenker jeg.
nå står tilpassing av grenrøret for tur, har en anelse om at det kan være litt trangt. også står vel turboen for tur. angående turboen... hvor tar folk vanntilførselen fra?
Måtte du ut med mye for rigersterreims kittet fra Yoshifab ? Vann til turboen er enkelt, bare å få hentet kjølevannsslanger fra 230ft, der er det ferdig for vann til turboen
E bare å gi gass, så ordner d sæ ^^
da ble det getrag 262 !
litt usikker på hva jeg skal gjøre med svinghjul,clutch og trykkplate enda. tenker litt på å dreie ned et "dypt" svinghjul, og kjøre med 228mm(tror det var det) 4pucka sinter, og 618 trykkplate.
hvilke løsninger kjører andre? rider nettet rundt uten å finne no særlig saklige løsninger rundt det.
Sist endret av Zeeker; 04/02/13 kl 11:19 Begrunnelse: retting
VW Transporter - 02 - Trekkbil/Arbeidsbil
Volvo 242 - 76 - Lekebil
Videos:
Peite @ facebook
Peite @ youtube
simpel engineering is easy to maintain, and it works
BCB.no
Realcar.no
kjøtt fy faen! bestillte clutch og trykkplate i går. fikk det i dag! creds til pedersens racing for god service og rask leveranse! (posten norge får ikke skryt)
får dreie av svinghjulet litt i morgen da
VW Transporter - 02 - Trekkbil/Arbeidsbil
Volvo 242 - 76 - Lekebil
Videos:
Peite @ facebook
Peite @ youtube
simpel engineering is easy to maintain, and it works
BCB.no
Realcar.no
er f-svinghjul ja. men den nye clutchen er 0,8 mm tykkere enn en original.usikker på om jeg får fridd ut hvis jeg ikke tar ett lite kutt på svinghjulet. og vil heller dreie svinghjulet enn å shimse trykkplata.
men skal forske litt på det i morgenkveld tenker jeg.
takk for svar uansett! gleder meg å se at noen gidder å titte på tråden min
Sist endret av Zeeker; 07/02/13 kl 13:21 Begrunnelse: retting
VW Transporter - 02 - Trekkbil/Arbeidsbil
Volvo 242 - 76 - Lekebil
Videos:
Peite @ facebook
Peite @ youtube
simpel engineering is easy to maintain, and it works
BCB.no
Realcar.no
Siden Veg4rd har litt slapp med å legge ut bilder i det siste får jeg legge ut noen
På tur inn foran:
Ble nok camber foran ihvertfall, hehe