Sitat Opprinnelig postet av Jannern Vis post
En som driver mye med 530/531 topper og porter og overhaler osv sa til meg at uansett hvor mye du porter å styrer med en 530 topp så får du den ikke i nærheten av en orginal 531 topp engang, han viste meg hvorfor og. Insugssiden er mye bedre. Du får mye bedre "flow". Så istedet for å porte 530 toppen din hadde jeg kastet bort 2-3 lapper på 531 topp med vx3 km istedet. Plan toppen, sett på forsterket toppakning (tykkere) så kan du skru opp turbotrykket ditt og. Evt porte 531 toppen istedet.
Herlig.
Dette må være en slik typisk ivrig type som tar selvtillit i klysterform og da blir resultatet deretter.
Når han tar så feil her så har jeg tro på at du bør glemme alle "Råd" og "tips" du har fått av ham.
Plane toppen og montere tykkere toppakning?
Porte 531 toppen som har for store kanaler originalt?
Det eneste jeg er enig i her er beskrivelsen: "kastet bort 2-3 lapper på 531 topp med vx3 km istedet."