Brukere som er tagget i denne tråden

Viser resultater 1 til 25 av 1612

Tråd: Øygard sin Volvo 242 L 77-mod. og 87 245 jubileumsmodell

Threaded View

Forrige innlegg Forrige innlegg   Neste innlegg Neste innlegg
    Øygard sin avatar
    Medlem siden
    20. april 2011
    Sted
    Holmefjord, Fusa
    Antall takk

Standard

Kan kanskje vera enig i det...

I dag hadde eg store planar, men som vanleg skjedde det mykje andre ting sånn at eg ikkje fekk gjort so mykje likavel:(

Fekk i alle fall tid til å skifta til LED-pera i kupelyset. Ikkje fordi det er so stilig, men fordi det brukar nesten ikkje staum, so då gjer det ikkje nåke om dørane blir ståande opne ein dag og eg gløymer å skru av kupelyset Det tar jo mindre enn eitt minutt å bytta tilbake og

Fylte og på skikkeleg kjøleveska, so no ska han tåla -35 Vart og til at eg vaska litt i motorrommet. Ikkje skikkeleg motorvask, men tok no det verste. Etter det ville han sjølvsagt ikkje starta Tok av fordelarlåket og litt andre ting og der var det heilt tørt. Prøvde då å trilla fan i gong, men det var ikkje tegn til liv. Fekk pappa til å dra han opp igjen med 245en, og då starta han, men ville ikkje gå heilt skikkeleg på tomgong, og når eg ga mykje gass fuska han litt. Etter ei stund gjekk han normalt, men plutseleg stoppa han, men starta etter litt om og men. Det kom nåken merkelege hostelydar frå forgassaren når eg prøvde å få start på han. Kjørte litt og parkerte og lot han stå litt meir på tomgong, og då stoppa han når eg skulle gje gass. Når eg starta han då, kom det eit skikkeleg smell i eksospotta og masse svart røyk ut av eksosrøret (sikkert sot). Etter detta gjekk han sånn som han skal, men fuska av og til litt når eg ga gass. Det har vore sånn før, og det kjem seg som regel sjølv av ei stund, er nok på grunn av vatnet, men eg veit ikkje hen detta vatnet er

Reknar med at han startar greit i morgon

edit: Og det gjorde han, starta på første forsøk og gjekk fint
    Sist endret av Øygard; 22/10/12 kl 12:05
    77 Volvo 242L
    93 Volvo 940se
    79 Volvo 244 DL
    89 Volvo 245
    03 Volvo S60
    90 Toyota CarinaII
    85 Volvo 245 GL
    95 Volvo 855
    87 Toyota Hiace