Brukere som er tagget i denne tråden

Viser resultater 1 til 25 av 482

Tråd: rustkongens mosegrodde volvo 240 med t-5! Karosseri

Threaded View

Forrige innlegg Forrige innlegg   Neste innlegg Neste innlegg
    Registrerte brukere
    Medlem siden
    20. nov. 2011
    Sted
    bagn
    Antall takk

Standard

nok om kjøp og salg by crazyclomp... :P
    tilbake til temaet!
    da har helga gått, fikk kosa litt med t-5en
    laster opp det jeg har, får dere se på det som er inntresant
    1. jeg må forlenge ledningene på motornettet, fordi jeg skal ha motorstyringa inne på passasjersiden
    og som dere ser så er ledningene for korte, de som går til dynamoen, bankesensoren? og vanntemp.

så da var det fram med loddetinnet å lodde for harde livet

så kom jeg på at ledningene til vifta måtte forlenges også

bruker hvite rør, fordi jeg ikke hadde noe annent, og da ser dere hva som er forlenga
    skal byttes til svart!
    fikk gjenga opp hullene ved motorfeste-plata som ikke hadde gjenger og montert motorfestene.platene jeg lagde skal finpusses og lakkeres

så tok jeg av eksos manifoilen, pga knekte bolter mellom maifoild og turbo. merkelig ikke noen skruer knakk på blokka :O

så kom jeg til bensisn systemet. mange løsninger der, tenkte på å kjøpe tankpumpe og forpumpe fra innsprut.
    men så at man kan putte i pumpa fra v70,n i 240 tankarmaturet, er jo utgang til en slange til.

pappa "lånte" pumpa til en som hadde en defekt..... går ann å spørre først? :P

nå savner jeg 240,n så mye at jeg må gjøre noe drastisk. rydde!

som dere ser er det noen hjemme som har glava-fetish :P + en gaffeltruck lenger inne, få rydda der så kan jeg få 240,n opp på en vugge så jeg kan begynne med undersiden av karosseriet, så jeg kan få den på jigg tenker tanken på å bygge om til 242
    motorfester og innsug er vel rett rundt gjørnet med postman pat fra volvobrage, prøve på å få i motoren da!
    Sist endret av rustkongen; 08/10/12 kl 20:02

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •