Deilig kjøring BakteriusNå mangler du bare den girkassa du snakka om så du kan røske å rive mellom 3-4-5
![]()
Deilig kjøring BakteriusNå mangler du bare den girkassa du snakka om så du kan røske å rive mellom 3-4-5
![]()
VW Transporter - 02 - Trekkbil/Arbeidsbil
Volvo 242 - 76 - Lekebil
Videos:
Peite @ facebook
Peite @ youtube
simpel engineering is easy to maintain, and it works
BCB.no
Realcar.no
Hehe takk =)
Ja jeg kjøringer liksom med den i tankene heile tia så det blir ikke så mye clutching og karate giring med M47'n :P
Ser ut som du fikk kjærra til å fungere ja. Godt at du ikke har lagt musikk på videoen, bestandig mye bedre når man kan høre motorlyden.
Et lite spørsmål; Hva var det han kompisen din syntes var så mongo med den forbikjøringen på ca 6,38 i den første filmen? Om man har veigrep til det så ser jeg overhodet ingen problemer med å kjøre forbi i svingene, gjør det stadig vekk selv, både i inngang, utgang og midt i. Man trenger jo ikke akkurat ta hensyn til møtende trafikk på banen og kjører man fortere så er det bare å komme seg forbi![]()
740BTCC
Prosjekttråd
Jauda funka sånn høvelig, men det mangla en del effekt for å få kjør slik som jeg ville, men det skal bli likar til neste år, 3 gir ble litt for kort på nordpolen og publikum svingen og 4 gir ble litt for slapt i breisladd svingen.
Joda, han var sikkert bare gira å se Audaen rive skikkelig løst i breisladd svingen :P
Fant ett bilde tatt av Lillevik Photography. http://www.facebook.com/LillevikPhotography
![]()
Du klarte deg bedre enn i breisladden enn onkelen min, hahaHvordan gidd det med han i bmw`n du kom i lag med? Stod rett ved der han kom, så ut som han hard stopp :(
97`945 Bruksbil
73`142 T5 Søndags cruiser
91` 745 Vrak
99`v70 Solgt
96`850 Vrak[
hehe. ok![]()
Joda gikk greit med han litt brannsår på nesa/lepper og venstre arm av airbagene men ellers ok![]()
"litt" misunnelig er jeg jo kanskjegodt å se maskineriet fungerer for deg!!
takk for film, alltid morsomt å se!
Hehe. joda det begynner å funke =) kommer også litt mer video![]()
Ett lite natta bilde
![]()
Laget en liten film for første gang =)
En til snutt av KaDuMein.com på vått føre =)
Sleit litt med understyring når det var vått på banen, tror det kom av dekkene foran var begynt å bli rimelig slitt på dette tidspunktet :P
=)
Lyden kommer ved en viss hastighet så jeg tror det er mellomaksel lageret, har nytt liggende og skal skiftes snart![]()
slik lyd har jeg hatt i en girkasseså jeg holder en finger på at kassen din tar helg snart
![]()
Mine kjøp og salg erfaringer! (LINK)
nåværende kjøretøy:
94 volvo 945 godkjent med t5
86 chverolet van
Ok. det er jo selvfølgelig og en mulighet. hehe:P
Marius du må se og få dæ litt mere effekt i biln tel neste år. du mangla ca 100/200hk i biln din.
Litt for mange biler oppover tia
Stemmer det :P
Har sikkert rundt 100hk+ å hente på å få mappet bilen ferdig![]()
nåværende kjøretøy:
86 chverolet van
kommer av og til i 3 gir og bestandig i 4+5 gir, så om det er girkassa så tror jeg lyden kommer i fra kubben sia lyden kommer over ei viss hastighet.
Det trur ikkje eg, for kubben blir ikkje belasta i 4.gir.
77 Volvo 242L
93 Volvo 940se
79 Volvo 244 DL
89 Volvo 245
03 Volvo S60
90 Toyota CarinaII
85 Volvo 245 GL
95 Volvo 855
87 Toyota Hiace
71 Massey Ferguson 135
nåværende kjøretøy:
86 chverolet van
Oki.
Hehe joda. Men rart lyden kommer stortsett i 4 gir/høyere hastigheter da :P
Kan hende jeg skal bruke kassa ett til treff i oktober på frøyabanen før jeg parkerer bilen for videre oppgraderinger blant annet annen kasse som tåler litt peising![]()
VW Transporter - 02 - Trekkbil/Arbeidsbil
Volvo 242 - 76 - Lekebil
Videos:
Peite @ facebook
Peite @ youtube
simpel engineering is easy to maintain, and it works
BCB.no
Realcar.no
Jeg har hatt trua ei stund på mellomaksellageret ei stund og har nytt liggende så jeg kommer til å skifte det snart
Er ikke helt sikker på hvordan kasse jeg skal gå for, har tenkt litt på BMW ZF i fra 530D eller lignende, noen anbefalinger? =)