Beskrivelse
AX56547 og LS40313 selges samlet til HBO kr.6000,- Det ryddes og disse må vekk!

AX56547 er en 1990 mod 745 GL stasjonsvogn Grå met.
LS40313 er en 1989 mod 740 GL sedan Blå met.
Skiltene er levert inn på begge biler.

AX56547 var i daglig drift til 20.12.2010.
Det som da var mangler på bilen var et defekt blinklysglass (medfølger nytt), håndbrekkwire (medfølger ny), og rust under batteriet + to små hull fra steinsprut bak forhjulene på begge sider. Utover dette kjenner jeg ikke til andre mangler bortsett fra at bilen idag står uten katalysator.
Bilen har Simons 2,5" sport eksosanlegg og baklykter med hvite blinklys.
Batteriet er flatt. Det er noen rustflekker som kun trenger litt puss og flekklakk, så bilen har utvilsomt potensiale for den nevenyttige.
Bilen har stått siden skiltene ble levert, men det er å anta at den starter og går som den pleier å gjøre og vil kunne kjøres bort for egen maskin.

Det medfølger også en delebil/prosjekt 740GL blå metallik (LS40313), men denne har stått noen år og trenger nok mer stell, og motoren har satt seg på den nå. Bilen er stort sett komplett og hadde få mangler da den ble tatt ut av drift pga elektronikkfeil så motor ikke ville starte. Denne bilen har gått under 240.000km og har etter hva jeg kjenner til svært lite rust, og den er utvendig pen å se på. Bilen har også helt ny clutch, og det er byttet ut tenningsforsterker og noen følere. På denne bilen står det også orginale Volvo Turbo felger som er ganske pene, men dekkene må byttes ut. Felgene var tenkt flyttet over på 245`n.
Skiltene er levert:29.12.2006. Så denne bilen har stått en stund og er ikke kjørbar slik den står nå.

Bilene selges samlet slik de står som prosjekt/delebil, og selges til første akseptable bud. Jeg synes at et akseptabelt bud ligger over kr.6000,- Det vil uansett gi en billig bil for den nevenyttige! Bare vrakpanten er jo kr.4000,-


Send ditt bud på epost, så tar jeg kontakt.
Tlfnr har jeg ikke satt her pga telefonselgere som ikke klarer å la være å ringe for å plage folk.

Bilene står i Tønsberg på samme sted.

Det tas forbehold om feil i annonsen, men tror det viktigste er tatt med.

http://www.finn.no/finn/car/used/obj...nkode=35281306