Hei og hopp...
Er plaga med tennings bank på fk`n min, starter ca ved 0,8 i ladetrykk
og bensin kutt når jeg paserer 1,1.
har kommet nå di siste mnd og lurer på hva jeg skal jøre for og bli kvitt dette..
noen som har værtbortig lignede ??
Hei og hopp...
Er plaga med tennings bank på fk`n min, starter ca ved 0,8 i ladetrykk
og bensin kutt når jeg paserer 1,1.
har kommet nå di siste mnd og lurer på hva jeg skal jøre for og bli kvitt dette..
noen som har værtbortig lignede ??
Chip, 98okt, større bensinpumpe, større dyser, større LMM etc..
'78 265GL Prosjektet. V8'ern skal ut
'89 245 - Turbosleden, skal bli sleeper *Solgt* :(
'87 Chevrolet Van 6.2 V8 Diesel - Festvogn! *Solgt*
'99 Chevrolet Suburban 5,7L Vortec - Bensindyret/bruksbilen
E Chippa og kjør på 98 okt.. har vudert størredyser men er litt usekker på ka man ska kjøp.
og si meg hva er LMM ? er ikke helt inne på di her forkortelsan
va vest ikke mange taste trykkan som sky tell førr og bli klok på ka LMM va :P
Som nevnt ovenfor, prøv med støre dyser og LMM. Pleier å ta knekken på problemene.
A turbo: exhaust gasses go into the turbocharger and spin it, witchcraft happens and you go faster
97' Volvo 940 Turbo *SOLGT*, 02' Volvo V70 2.0T *SOLGT*, 08' V50
Okey.. takk takk..
noe tips om hva slaks dyser som kan va brukbar til dette? link har vert fint