Var å plukket ut skilleveggen imellom kupe og bagasjeromet i fra forige prosjekt + batterikassen som jeg skal ha i bagasjerommet.
Lakkerte og monterte ny typen bremsekraftforsterker. Montert bensintank og 3" eksosen, må få laget meg ett feste på DP til girkassen siden forrige eier hadde feste for getrag.
Mulig jeg skulle fått hevet eksosen litt mere :P
![]()
God natt til bilen
![]()
Liker !
Kult, det er 140 baklys ikke sant?
EDIT: Leste gjennom tråden igjen nå, for noe hadde tydeligvis gått meg hus forbi.Det var nok det ja.
Liker arbeidet du gjør, og du skal ha masse skryt for det pågangsmotet du legger i bilen, hadde jeg blitt møtt av så mye rust hadde det nok blitt rimelig bil på noen ja.![]()
Sist endret av ArneR; 30/04/12 kl 02:50
'83 242
'92 BMW 325i coupe
'92 BMW 325td coupe
VW Transporter - 02 - Trekkbil/Arbeidsbil
Volvo 242 - 76 - Lekebil
Videos:
Peite @ facebook
Peite @ youtube
simpel engineering is easy to maintain, and it works
BCB.no
Realcar.no
Digger prosjektet ditt, liker stilen på bilenblir gromt med stålfelga
Hvor bestilte du dette fra og hva var prisen sånn ca?
Bård sine:
Volvo 740SE 92mod - Bruksbil
Volvo 245GLT 88mod - Hugget
Volvo 245DL 82mod - 9 seters cab
Volvo 144DL 73mod - Langtids prosjekt
Takk. Morsomt å høre =)
Du kan kontakte Moseby Racing angående tilbud: http://forum.vccn.no/member.php?425-Moseby-Racing
Han sliter litt med innboksen så du kan kontakte han på: MP Bil och Motor A/S (Tel: 93842266)
Ellers så finner du priser her: http://www.myranes.com/
![]()
Blir tøffere og tøffere dette, skal si du satser denne gangenGleder meg til å høre om hvordan coiloversgreiene funker. Men er ikke den fargen på topplagringene litt gay da, hva var det de tenkte på der?
![]()
740BTCC
Prosjekttråd
Hehe nei =)
Fikk ikke akkurat noe fargekart som jeg kunne velge hvordan farge jeg ville ha, men fargen er ikke så viktig for meg så lenge det gjør jobben![]()
Ja det er samme hvem som drar'n, bare de gjør jobben![]()
VW Transporter - 02 - Trekkbil/Arbeidsbil
Volvo 242 - 76 - Lekebil
Videos:
Peite @ facebook
Peite @ youtube
simpel engineering is easy to maintain, and it works
BCB.no
Realcar.no
Da var oljekjøler og slanger på plass
Lagt frem kabler til lys foran, veit jeg har en del overflate rust, begge hjulhus foran skulle vært slipt ned og lakkert men det får bli stage 2 bodywork. ting begynner å haste litt nå :P
Det var det for i dag![]()
Detta er rette investeringer i forrhold til kost\morro, veldig bra. Gatebil om fire uker?
det feriepenga er tilblir VCCN på meg hvertfall
Hehe. ja det var det![]()
Time will show :P
du må komme på gatebil på rudskogen![]()
![]()
HeiBruker å se på bilen din når jeg springer på tredemølle på Diablo i Bodø, fett å se den her på forumet også. Bilen ser bra ut, liker det du gjør med den
![]()
Fikk laget feste mellom DP og girkasse i dag og hektet opp mellomakslingen, Skal prøve å få tatt inn den andre volvoen og få flytta over akslingen med aussie lockern som jeg monterte i fjor og håper polyforingene til nedre bærearmene kommer i morgen så jeg får montert de forsterka bærearmene
![]()