På den sentrallåsen din, har du det koblingsskjemaet der det er merket 2 bilder med negative og positive trigger og ett bilde med positive&negative trigger? Hva er isåfall forskjellen? hvordan kobla du det opp?
På den sentrallåsen din, har du det koblingsskjemaet der det er merket 2 bilder med negative og positive trigger og ett bilde med positive&negative trigger? Hva er isåfall forskjellen? hvordan kobla du det opp?
takker for den men ligger nå godt der den er :P
har ikke noe koblingsskjema på hverken den orginale sentrallåsen eller det trådløsekitet, det orginalet var komplett så plugget det bare sammen og fungerte, og sammen slåingen med det trådløse ble tatt med noen releer og prøv å feil :P så har nok ikke noe bra svar til deg nei..
Fantastisk fin bil!!!
har holdt på litt under bilen med bensinsystem, bremser og bakstillinga, men ble nå jævli med bannskap en dag her når klarte å knekke den ene skruven som holder braketten til bensinpumpa og bremsedupedittn..
bra jobba! så da var det jo bare å skjære i asfaltmattene som er nylakkert å ta å skifte da. la over ny asfalt matte igjen og kitet denne. blir å lakke over når skal ta noe andre plasser også.
ikke den store saken, men irriterte meg noe grønn jævli :P
fikk opp bensinsystem å litt i bakstillinga
miksa til justerbart panhardstag
montert dørtrekk på høyre side også, koblet opp høytalerne å prøvespilte de. Spilte jo overraskene bra..
shinet opp bærta og brakettn som såklart ikke så bra nok ut fra før :P
ellers testet ut org stålfelg idag på skøy.. blir nok ikke så mye kjøring med det nei, men god plass da :P
i pakken fra klracing så slengte jeg med en dieseltut for var jo så billig :P men litt usikker om passer seg eller ikke.. noen meninger?
kan vel trekke den enda litt lenger inn under bilen også.
ser fortsatt meget bra ut det du gjør
ang diesetut, så ikke dum ut den men den skulle ikke vært chromma
Mine kjøp og salg erfaringer! (LINK)
nåværende kjøretøy:
94 volvo 945 godkjent med t5
86 chverolet van
ja du sier noe der, mattsvart har vel kanskje vært bedre..
ellers så har det bremscaliperene fått seg ei overhaling med repsett og lakk
fikk med meg brodern så fikk delt felgringen idag, kjøpe inn nå stålplater og få valset de så blir det vel felger snart
oppmerking
brodern var stødig på handa når kappet ja :P
Hvilken tykkelse skal du ha på den remsa som skal sveises inn i felgen igjen? 2mm?
'78 265GL Prosjektet. V8'ern skal ut
'89 245 - Turbosleden, skal bli sleeper *Solgt* :(
'87 Chevrolet Van 6.2 V8 Diesel - Festvogn! *Solgt*
'99 Chevrolet Suburban 5,7L Vortec - Bensindyret/bruksbilen
hentet meg en liten pakke her om dagen
og i den fantes det nye klips
f gasswire
nye slanger
ny bakfanger
og ny frontfanger
Hvor mye måtte du gi for front og bakfanger ?
Eksos-stussen så grei nok ut den Men som Jan-Einar sa, så kræsjer det litt med Chrome, pluss at den sto på feil side Når alt annet blir gjort så fint, så er det vel litt dumt å kjøre 740-look på eksosen
Fabelaktig god jobb du har lagt i her forresten Jeg er imponert Jeg veit hvor mange timer sånt tar
Pedersen & Moen's diverse galskap.
Treffes på 93288310
75' 242
81' 242 (Vent å se)
joda det er rimlig stor sjangse for at den stussen bare blir liggende på delehylla ja :P kostet jo så lite på kl-racing så ble bare med på delebestillingen..
takk takk ja det her tar sinnsykt langt tid :P irriterer meg at jeg ikke har skrevet arbeidsbok slik at jeg har hatt litt peiling på hvor mange timer som er brukt på den, men kan si at det er brukt MANGE timer :P
fikk pakke idag også takker pedersen racing og visakortet for den :P
trykkplaten er:
Tryckplatta 228MM
Till motorer med plant svänghjul. Kräver specialbearbetning av svänghjul för vridmoment upp till 370Nm med organisk standard lamell. TP-031 1275:-
fikk spm av Heine når bestilte denne om det var denne jeg skulle ha, for denne hadde han aldri hatt inne før. Ja jeg skulle ha denne, for rekner med 370nm holder i motoren min og at den er ca. 2000kr billigere enn de andre trykkplate som egner seg. Bare får stiftet om svinghjulet og nye skruehull så må jo det bli bra håper jeg (tenkte faktisk økonomi i prosjektet for en gangs skyld :P )
gikk på en liten smell når skulle finne fram plansvinghjulet fra delelagret idag da men, hadde jo ikke det liggende.. men en kompis donerte et så da ordnet det seg, han mente at jeg hadde brukt nok penger på 242n så det skulle jeg få :P takk Øystein
ellers har det blitt justert litt listverk og dører, samt begynt å smokke sammen ledningsnettet til tec2n, men gikk tom for krympestrømper og mangler noen sensorer så ble ikke helt ferdig, men godt på vei hvertfall.
Tøff 242
Du skulle ha tettet/sveist igjen hullene etter lykteviskerne.
Gamle biler blir ødelagt om de ikke brukes, mens nye biler blir ødelagt om de brukes...
Prosjekttråd;
http://forum.vccn.no/showthread.php?...mod-It-s-alive!
kan jo ikke det hvis man skal inn med lykteviskere :P får se om det kommer eller ikke..
242n fikk seg en luftetur ut idag
for brodern hadde med seg noen stålremser
og da måtte det jo punktes sammen en 10" felg for å se hvordan det blir
litt prøving og regning på hvor senteret skal stå i felgen. Ikke helt sikker om felgkanten skal gå kant i kant med hjulbuen eller om skal trekke den innafor kanten, mister da litt kant men..
ønske felgen!! 20cm kant på 10", men det blir nok på neste prosjekt
det det blir på denne sånn ca. 13-14cm kant på 10", funker det også
Sist endret av R_ekle; 18/04/12 kl 20:22
I lajk a LOT !
Super bil. Ryddig og gjennomført !
tøft med bredda stålfelger
Volvo V70 D5 2003 <---- Link
Volvo 240 1986 x
Volvo 240 1982 x
Volvo 740 1986 x
Volvo 740 1986 x
- Marius Marhaug
Hehe, lyst til å lage et sett felger på bestilling?
Stilig bil ja, og bredda stål er ikke feil.
'83 242
'92 BMW 325i coupe
'92 BMW 325td coupe
Nice!
Vil også ha :P
ikke feil de felgene der nei
- Volvo S60 2.0T -02
- Audi 80 Quattrofemmer
utrolig strøket bygge dette ..
gleder meg til å se denne ferdig.
1989 Volvo 245 turbo Intercooler
1977 Opel Acscona B