Brukere som er tagget i denne tråden

Thanks Thanks:  0
Side 3 av 3 FørstFørst 1 2 3
Viser resultater 51 til 58 av 58

Tråd: Lesjöfors - Senkesett til Volvo

  1. #51
    Registrerte brukere Popp sin avatar
    Medlem siden
    20. april 2010
    Sted
    Verdal
    Innlegg
    180
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av Ravneng91 Vis post
    Godkjent lav senking er jo grise enkelt, bare å kjøpe lesjø senkefjører å godkjenne det på BT så tar man en tur på biltema å kjøper propanbrenner, å varmen fjørene på annenhver side på vinningene å lar det stå igjen litt mellomrom, så blir fjørene rette å ikke synlig at det er varma, så kan man bare velge høyden selv, å det at lesjø fjører ikke senker er litt bullshit fordi somregel har fjører på gamle volvoer aldri vært bytta og dermed sukket mye sammen, så gir man lesjø litt tid så detter de sammen å men tar jo litt tid men da er det bare å ta propanbrenneren, har gjort dette på flere biler som er godkjent senka å aldri vært noe problem men BT selv med full teknisk
    Kan fort møte problemer her også om det står stempla i vognkortet hvilken høyde det er fra skjermkant og ned til hjulnav, varming ble så populært her i Verdal at politiet begynte å slå ned på det..

  2. #52
    Registrerte brukere
    Medlem siden
    12. juni 2010
    Sted
    Sarpsborg
    Innlegg
    24
    Antall takk

    Standard

    fjørene vil alltid sekke sammen uansett, så så lenge man klarer å få det til å se standar ut så skal det ikke være noe problem hvis man ikke overdriver noe jævlig da

  3. #53
    Registrerte brukere
    Medlem siden
    12. juni 2010
    Sted
    Sarpsborg
    Innlegg
    24
    Antall takk

    Standard

    synes varma fjører er greit å kjøre med jeg, har man skikkelige dempere i tillegg så blir den helt knall å kjøre

  4. #54
    Registrerte brukere
    Medlem siden
    22. april 2010
    Innlegg
    356
    Antall takk

    Standard

    Jeg har kjøpt og montert 60/40 fjærer og bilen ble 0,8 cm høyere bak enn foran..Noe jeg vil si er perfekt.
    Bilen er god å kjøre. Har kjørt 740 med kappa og det er vertfall ikke "værre" enn det.

    Nå har jo også en fått godkjent disse fjærene med lesjø papir som er omgjort litt. Skal prøve dette selv
    De kan ikke sette meg i fengsel for å gi de papir som jeg "fikk med fra sverige" (noe jeg kommer til å si om han spør ved visning)

  5. #55
    Registrerte brukere Popp sin avatar
    Medlem siden
    20. april 2010
    Sted
    Verdal
    Innlegg
    180
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av Espein Vis post
    Jeg har kjøpt og montert 60/40 fjærer og bilen ble 0,8 cm høyere bak enn foran..Noe jeg vil si er perfekt.
    Bilen er god å kjøre. Har kjørt 740 med kappa og det er vertfall ikke "værre" enn det.

    Nå har jo også en fått godkjent disse fjærene med lesjø papir som er omgjort litt. Skal prøve dette selv
    De kan ikke sette meg i fengsel for å gi de papir som jeg "fikk med fra sverige" (noe jeg kommer til å si om han spør ved visning)
    Sjekk om papirene stemmer med fjørene, en her oppe som ikke fikk godkjent ettersom at papirene sier 9 vindinger bak, mens det i realiteten er 12..

    Etter å fått hørt det måtte jeg sjekke opp på min bil også, ettersom at den ble godkjent, og hos meg står det 9 vindinger både i TÜV og vognkortet, mens senkesettet har 12, mulig dette kan gi litt trøbbel ved kontroll ettersom at det er for mange vindinger :/

  6. #56
    Registrerte brukere
    Medlem siden
    22. april 2010
    Innlegg
    356
    Antall takk

    Standard

    Står 6 og 9,5 vendinger i papirene
    Sist endret av Espein; 15/06/12 kl 19:41

  7. #57
    Registrerte brukere Popp sin avatar
    Medlem siden
    20. april 2010
    Sted
    Verdal
    Innlegg
    180
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av Espein Vis post
    Står 6 og 9,5 vendinger i de falske papirene
    9,5 var det ja, uansett så lønner det seg å telle over ringene på fjørene før man drar dit, så slipper man bomtur.. Kan selvfølgelig ha flaks å få de igjennom slik som jeg gjorde, men tror ikke sjangsene er så store egentlig..

  8. #58
    Registrerte brukere
    Medlem siden
    12. juni 2010
    Sted
    Sarpsborg
    Innlegg
    24
    Antall takk

    Standard

    Bare å kappe de som er for mange vel å pynte litt på dem :P blir den sikkert lav nok

Side 3 av 3 FørstFørst 1 2 3

Lignende tråder

  1. TÜV papir til Lesjöfors senkefjærer
    By 264v8 in forum 100 / 200 -serien
    Svar: 28
    Siste post: 09/03/16, 12:39

Regler for innlegg

  • Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •