dette var nesten som dag å natt
Da er det bare å peise på!
Helt sinnsykt så forskjell bodykittet gjør ja.
i helga har jeg planlagt å gi det blåe lynet ei polering mulig jeg setter på 19" sommerfelgene mine å
Under polering
her er den ferdig
Ble blank og fin
Gleder meg til og få bona min også
da nærmer det seg tid for å ha på sommerhjul nå vil jeg ha noen erlige svar her om jeg skal lakkere R felgene mine hvite er så usikker;/
ja gjør det
xc 60 r-design awd 2013 (solgt)
V 70 r-design 2012 D3 (solgt)
V 70R AWD 2004 (solgt)
V 70 2,0T 2002 (solgt)
V 70 2,0 1998 (solgt)
V 40 1,8 1997 (solgt)
XC 60 summum insription D4 2017
jepp! den blåfargen kler hvite felger godt i mine øyne
da har jeg bestilt ta technix coilover sett til bilen 19" blir satt på ikveld, venter fortsatt på dekk til 18" R felgene så blir vel kanskje så jeg kjører på 19" til mai så blir de lakkert R felgene før de blir satt på
Du får si ifra hvordan TA Technix settet er kjøremessig, sitter og vurderer frem og tilbake om jeg skal hive coilovers på jeg og
da er R felgene levert til sandblåsing, blir forhåpentligvis ferdig ikveld, så er det å levere de til lakkering imårra så håper de hverfall blir ferdig til 28.april
Er forresten Volvo treff i molde den 28.April ta kontakt med meg for mere info ang treffet, håper så mange som mulig kan ta turen
ta technix settet ble helt greit å kjøre med synes bilen fortsatt er for høy:/ skulle hatt den minst 2-3 cm lavere
imorgen er det duket for treff håper på å få tatt med meg en liten premie hjem igjen
så skapelig ut dette her.. kjipt at disse bilene ikke blir seende ordentlig lav ut selv med mye senk, men ser hvertfall mye lavere ut med r-design deler enn med standard optikken..
2008 v50 summum 2,0tdi (konebil)
1993 S2 Avant 2,2 turbo
Var jo ikke helt feil det der da!
Maken til den jeg hadde nesten jo: Fin bil du har!
Sist endret av Chrisarn90; 06/05/12 kl 21:32
2011 - Volvo S40 D3 R-design (Godbilen)
2004 - Volvo S40 2.5 Turbo (T5) Sport
Du prøvde vel ikke å fjerne justeringsringen bak for å få den enda lavere? Monterte TA på min idag og, men vurderer å prøve å fjerne den ringen bak for å få den en liten cm til lavere.
Skjer det noe her?
Syke det ble kult med R-felgene i hvit!
Tenkt å gjøre det samme på v50'n min, den er helt svart, tenker helt hvite (som dine) i 19" ville blitt kult.
Hva betalte du for å få de lakket?