fjørene vil alltid sekke sammen uansett, så så lenge man klarer å få det til å se standar ut så skal det ikke være noe problem hvis man ikke overdriver noe jævlig da
synes varma fjører er greit å kjøre med jeg, har man skikkelige dempere i tillegg så blir den helt knall å kjøre
Jeg har kjøpt og montert 60/40 fjærer og bilen ble 0,8 cm høyere bak enn foran..Noe jeg vil si er perfekt.
Bilen er god å kjøre. Har kjørt 740 med kappa og det er vertfall ikke "værre" enn det.
Nå har jo også en fått godkjent disse fjærene med lesjø papir som er omgjort litt. Skal prøve dette selv
De kan ikke sette meg i fengsel for å gi de papir som jeg "fikk med fra sverige" (noe jeg kommer til å si om han spør ved visning)
Sjekk om papirene stemmer med fjørene, en her oppe som ikke fikk godkjent ettersom at papirene sier 9 vindinger bak, mens det i realiteten er 12..
Etter å fått hørt det måtte jeg sjekke opp på min bil også, ettersom at den ble godkjent, og hos meg står det 9 vindinger både i TÜV og vognkortet, mens senkesettet har 12, mulig dette kan gi litt trøbbel ved kontroll ettersom at det er for mange vindinger :/
Står 6 og 9,5 vendinger i papirene
Sist endret av Espein; 15/06/12 kl 19:41
Bare å kappe de som er for mange vel å pynte litt på dem :P blir den sikkert lav nok