Brukere som er tagget i denne tråden

Viser resultater 1 til 25 av 1612

Tråd: Øygard sin Volvo 242 L 77-mod. og 87 245 jubileumsmodell

Threaded View

Forrige innlegg Forrige innlegg   Neste innlegg Neste innlegg
    Øygard sin avatar
    Medlem siden
    20. april 2011
    Sted
    Holmefjord, Fusa
    Antall takk

Standard oppdatering

Det einaste som har skjed med 245en er at eg har sett på ein skiboks til å ha litt delar i.

Det har ikkje skjedd mykje med 242en heller, men eg kan ta med nåken bilde frå når eg skifta registerreim på lørdag

Først tok eg vekk vifta og kåpa rundt den og viftereima, so skrudde eg av dekselet til registerreima, då såg det sånn ut.

Eit til av reima før ho vart demontert. Først stilte eg alle merka på rett plass, so løyste eg mutteren på strammehjulet.

So drog eg i reima på den sida som det ikkje var strammehjul, sånn at fjøra på strammaren vart pressa sammen og eg kunne setta ein 3 mm bor i holet.(sjå bilde)
    Reima av

Strammehjulet med 3 mm bor

Merket på hjulet nede

og oppe på kamakselen

So skifta eg strammehjulet. Det skal visst gjerast når me skiftar reim, men denne har sikkert ikkje gått so longt idan sist det vart skifta reim på han, men eg skifta det no likavel. Då måtte eg bruka ei skrustikka som eg ikkje hadde, eller ho var ikkje stor nok. So då måtte eg ty til ein gammal høvlebenk og det gjekk veldig fint. Då pressa eg sammen fjøra nok til at eg kunne få ut boren, so skrudde eg tilbake sånn at fjøra og bolten var laus. So sette eg sammen på samme måten med nytt hjul. Pass på at hjulet ikkje trillar sånn at fjøra fyk longt vekk og du må gjera det på nytt. det skjedde med eg eit par gongar So sette eg i boren for å halda det på plass.
    Detta gløymte eg å ta bilde av, men her ser dåke korleis det ser ut:

Eg sette strammaren på og mutteren innpå, og sette på reima. Det er viktig at alle merka kjem på rett plass. Det er eit par strekar på reima som og skal vera på rett plass, sånn at me får stilt inn den akselen til fordelaren rett, for den har ikkje nåke merke på motoren. Sånn skal det sjå ut når reima er på:

Det er to strekar dar nede med veivakselen og merket skal komma midt mellom dei viss du bøyer reima litt for mykje rundt hjulet.

So drog eg i reima på det som var høgre sida for meg nåreg sto framfor bilen sånn at eg kunne ta ut boren og sleppa reima, og sjekka at alt stemte. So skru til mutteren på strammehjulet.
    Etter å ha kjørt litt ska me ta ut ein propp i registerreimdekselet og løysa mutteren på strammaren sånn at reima kan stramma seg litt meir i tilfelle ho har strekt seg litt.

So er det berre å setta på viftereima og vifta gjen og sjå om bilen startar

Litt bilde av bilane mo jo til
    Prøvde sjalusiet ein gong til

Når eg likavel hadde grillen av måtte eg jo prøva detta:
    Sist endret av Øygard; 08/08/14 kl 19:36
    77 Volvo 242L
    93 Volvo 940se
    79 Volvo 244 DL
    89 Volvo 245
    03 Volvo S60
    90 Toyota CarinaII
    85 Volvo 245 GL