I respectfully disagree, lærer mye av teknikken ved å grave med karbidfila og får lekt meg litt med teorier.. Flowbenken er ikke ferdigstilt enda, og den blir nok ikke å måle i CFM, blir nok ukalibrert eller hva man kan kalle det.. Kun for å sammenligne kanaler og se hvilket design som fløder best med rett størrelse på minstearea og se hvor mye modifisering av ventil og forbrenningsrom etc har å si flødet.. Kaster kansje bort tida om jeg er på leiting etter CFM, men jeg får prøvd
Har ingen planer om å grave ett høl på 50mm hele veien til ventilen for å få 350cfm, som blir ubrukelig i praksis.. Har heller ikke tenkt å gjøre noe karriere av å bygge motorer, så utfallet av prosjektet er heller ikke livsviktig
Angående Loctiten tror jeg ikke den kommer til å holde om den må tåle 150 grader over tid, ser nå i ettertid at det var 150 grader kortvarig! Blir nok JBweld som blir brukt om jeg skulle prøve å legge epoxy i noe som skal brukes..
EDIT: Du har irriterende godt verktøy å leke med, skulle gjerne ha hatt en 3d printer .. =P Er bare 20 selv, og har nok enda endel å lære, men om man prøver litt og deler erfaring burde det gå ann å få ett greit resultat av denne 70 talls maskinen..