Brukere som er tagget i denne tråden

Thanks Thanks:  1.756
Side 248 av 613 FørstFørst ... 148 198 238 246 247 248 249 250 258 298 348 ... SisteSiste
Viser resultater 6.176 til 6.200 av 15308

Tråd: Godbiter fra bilannonsesidene

  1. #6176
    Registrerte brukere jacobsen sin avatar
    Medlem siden
    22. sep. 2010
    Sted
    Trondheim
    Innlegg
    3.268
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av gleid Vis post
    Vet dette ikke er en bil, men i det minste bilreltatert. Turbofelgene kom i forskjellige farger etter hva jeg har skjønt. Er dissa noe verdt? Ser en som selger 4 stk te 600 kr....



    http://www.finn.no/finn/torget/tilsa...1006364644.jpg

    Ikke sikkert de er orginale da...
    Kan se ut som 14" kopiene man fikk kjøpt en gang i tiden
    - Volvo S60 2.0T -02
    - Audi 80 Quattrofemmer

  2. #6177
    Administrator
    Medlem siden
    10. des. 2009
    Sted
    Kongsberg
    Innlegg
    5.196
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av jacobsen Vis post
    Kan se ut som 14" kopiene man fikk kjøpt en gang i tiden
    Står at de er 15", men ser litt ut som 14" på bildet ja. Evnt. så ser det bare slik ut pga. mye gummi.

  3. #6178
    Registrerte brukere gleid sin avatar
    Medlem siden
    25. juni 2011
    Sted
    Østfold
    Innlegg
    655
    Antall takk

    Standard

    Men er det noen mulighet for å sjekke at det er org. felger og ikke etterlakkert? Kom de "standard" felgene bare i 14''?

  4. #6179
    Administrator
    Medlem siden
    10. des. 2009
    Sted
    Kongsberg
    Innlegg
    5.196
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av gleid Vis post
    Men er det noen mulighet for å sjekke at det er org. felger og ikke etterlakkert? Kom de "standard" felgene bare i 14''?
    Alle originale Virgo kom i 15".

  5. #6180
    Registrerte brukere gleid sin avatar
    Medlem siden
    25. juni 2011
    Sted
    Østfold
    Innlegg
    655
    Antall takk

    Standard

    Hehe, vært kult med en ambulanse, og prisen var jo veldig bra! Nesten ny motor og greier!

    Sist endret av gleid; 02/02/12 kl 21:50

  6. #6181
    Øygard sin avatar
    Medlem siden
    20. april 2011
    Sted
    Holmefjord, Fusa
    Innlegg
    4.870
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av gleid Vis post
    Vet dette ikke er en bil, men i det minste bilreltatert. Turbofelgene kom i forskjellige farger etter hva jeg har skjønt. Er dissa noe verdt? Ser en som selger 4 stk te 600 kr....



    http://www.finn.no/finn/torget/tilsa...1006364644.jpg

    Ikke sikkert de er orginale da...
    Han kunne no i det minste vaska dei litt
    77 Volvo 242L
    93 Volvo 940se
    79 Volvo 244 DL
    89 Volvo 245
    03 Volvo S60
    90 Toyota CarinaII
    85 Volvo 245 GL
    95 Volvo 855
    87 Toyota Hiace
    71 Massey Ferguson 135

  7. #6182
    Registrerte brukere de_icer sin avatar
    Medlem siden
    14. des. 2009
    Sted
    Arendal
    Innlegg
    541
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av gaupe Vis post
    Din lokale bensinforhandlar gret av glede, når han ser deg i den bilen
    Helt riktig! Gullkortet på Statoil kommer lett, for å si det sånn. Alle mine tre (960 2,5, V90 3,0 og 940 med FT) ligger jevnt på 1,6-1,7 på rein kaldkjøring (skjelden mer enn 3km av gangen). Kjører penere med 960 enn med 940, så noe ligger der. Både 940'en og 960'ene får jeg ned i 0,9 på langkjøring. Men jeg fyller med glede egentlig, totaløkonomien er god på både 940 og 960. Vil vel antyde at driftskostnadene på en 960 er 20-30% over det de er på en 940 - uten at jeg kan vise til noen utregninger.
    1996 Volvo 945 Turbo - 1997 Volvo 940 Turbo - 1998 Volvo 945 - 1996 Volvo 965 3,0 - 2012 VW Transporter 2,0tdi 4m - 2010 MB E350T CDI 4M - 2005 MB E500T

  8. #6183
    Registrerte brukere JørnM_940 sin avatar
    Medlem siden
    19. des. 2009
    Sted
    Stoksund, Norway
    Innlegg
    1.289
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av de_icer Vis post
    Helt riktig! Gullkortet på Statoil kommer lett, for å si det sånn. Alle mine tre (960 2,5, V90 3,0 og 940 med FT) ligger jevnt på 1,6-1,7 på rein kaldkjøring (skjelden mer enn 3km av gangen). Kjører penere med 960 enn med 940, så noe ligger der. Både 940'en og 960'ene får jeg ned i 0,9 på langkjøring. Men jeg fyller med glede egentlig, totaløkonomien er god på både 940 og 960. Vil vel antyde at driftskostnadene på en 960 er 20-30% over det de er på en 940 - uten at jeg kan vise til noen utregninger.
    Det er såpass ja.. Men så føler man seg bedre av å sitte i en 960 enn å putre rundt i en liten diesel Golf, så det kanskje veier opp mot bensinutgiftene
    -BMW 320cd, 2005

    X: 1991 Volvo 940 bruksbilprosjekt ---> Solgt!

  9. Takk jacobsen takket for denne posten
  10. #6184
    Øygard sin avatar
    Medlem siden
    20. april 2011
    Sted
    Holmefjord, Fusa
    Innlegg
    4.870
    Antall takk

    Standard

    Det er nåken fine 760ar til salgs no. Denne kunne eg godt tenkt meg


    http://www.finn.no/finn/car/used/obj...nkode=33019979
    77 Volvo 242L
    93 Volvo 940se
    79 Volvo 244 DL
    89 Volvo 245
    03 Volvo S60
    90 Toyota CarinaII
    85 Volvo 245 GL
    95 Volvo 855
    87 Toyota Hiace
    71 Massey Ferguson 135

  11. #6185
    Registrerte brukere JørnM_940 sin avatar
    Medlem siden
    19. des. 2009
    Sted
    Stoksund, Norway
    Innlegg
    1.289
    Antall takk

    Standard

    Det må være de styggeste hjulkapslene jeg har sett
    -BMW 320cd, 2005

    X: 1991 Volvo 940 bruksbilprosjekt ---> Solgt!

  12. #6186
    Registrerte brukere R.G sin avatar
    Medlem siden
    08. sep. 2010
    Sted
    alvdal
    Innlegg
    4.040
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av JørnM_940 Vis post
    Det må være de styggeste hjulkapslene jeg har sett
    org felger detta der men dem mangle orginal kapsel som dekker det stygge
    1988 760 B6284T
    1988 765 D24TIC
    1985 740 B230ET

  13. Takk Jan-Einar Jenssen takket for denne posten
  14. #6187
    Registrerte brukere JørnM_940 sin avatar
    Medlem siden
    19. des. 2009
    Sted
    Stoksund, Norway
    Innlegg
    1.289
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av R.G Vis post
    org felger detta der men dem mangle orginal kapsel som dekker det stygge
    Hehe, er det felgene ja.. Da er det de styggeste felgene jeg har sett
    -BMW 320cd, 2005

    X: 1991 Volvo 940 bruksbilprosjekt ---> Solgt!

  15. #6188
    Øygard sin avatar
    Medlem siden
    20. april 2011
    Sted
    Holmefjord, Fusa
    Innlegg
    4.870
    Antall takk

    Standard

    Stålfelgar er tingen
    77 Volvo 242L
    93 Volvo 940se
    79 Volvo 244 DL
    89 Volvo 245
    03 Volvo S60
    90 Toyota CarinaII
    85 Volvo 245 GL
    95 Volvo 855
    87 Toyota Hiace
    71 Massey Ferguson 135

  16. #6189
    Registrerte brukere jacobsen sin avatar
    Medlem siden
    22. sep. 2010
    Sted
    Trondheim
    Innlegg
    3.268
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av R.G Vis post
    kan ikke være riktig...
    Nei, håper det er Lmm eller lambda, og ikke vakumlekkasje eller noe sånt tull
    - Volvo S60 2.0T -02
    - Audi 80 Quattrofemmer

  17. #6190
    Registrerte brukere R.G sin avatar
    Medlem siden
    08. sep. 2010
    Sted
    alvdal
    Innlegg
    4.040
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av jacobsen Vis post
    Nei, håper det er Lmm eller lambda, og ikke vakumlekkasje eller noe sånt tull
    lyser lambda lampa da?

    nye tenningsdeler kan gjøre underverker dem også
    1988 760 B6284T
    1988 765 D24TIC
    1985 740 B230ET

  18. #6191
    Registrerte brukere jacobsen sin avatar
    Medlem siden
    22. sep. 2010
    Sted
    Trondheim
    Innlegg
    3.268
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av R.G Vis post
    lyser lambda lampa da?

    nye tenningsdeler kan gjøre underverker dem også
    Jepp. kommer noen mil etter jeg har nullstilt (tatt ut sikring 1).
    Noen sier det er lambda/LMM, mens andre sier det kan være vakuumlekkasje en eller annen lur plass
    - Volvo S60 2.0T -02
    - Audi 80 Quattrofemmer

  19. #6192
    Registrerte brukere R.G sin avatar
    Medlem siden
    08. sep. 2010
    Sted
    alvdal
    Innlegg
    4.040
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av jacobsen Vis post
    Jepp. kommer noen mil etter jeg har nullstilt (tatt ut sikring 1).
    Noen sier det er lambda/LMM, mens andre sier det kan være vakuumlekkasje en eller annen lur plass
    lese av feilkoder når den lyser da så ser man fort hva det "kan" være
    1988 760 B6284T
    1988 765 D24TIC
    1985 740 B230ET

  20. #6193
    Registrerte brukere Revell sin avatar
    Medlem siden
    24. sep. 2010
    Sted
    Wild, wild West Bamble
    Innlegg
    4.062
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av Øygard Vis post
    Det er nåken fine 760ar til salgs no. Denne kunne eg godt tenkt meg


    http://www.finn.no/finn/car/used/obj...nkode=33019979
    Den skal jeg kikke på til Søndan Syntes det var billig men den har en liten lekkasje i girkassa. Men har jo en girkasse i kjellern

  21. #6194
    Registrerte brukere Ekren sin avatar
    Medlem siden
    15. des. 2009
    Sted
    Melhus, Norway
    Innlegg
    1.019
    Antall takk

    Standard

    En bil med rett farge både utvendig og innvendig Volvo 960.

    http://www.finn.no/finn/car/used/obj...nkode=32953485


    og enda en pen bil!

    http://www.finn.no/finn/car/used/obj...nkode=32803751
    Styremedlem VOLVO-klubben trøndelag
    -1977 242 Turbo -1978 242 L SOLGT -1983 240 Turbo orginalare -1989 740 Turbo SOLGT -1990 240 Turbo - 2006 VW Transporter -1989 245 Turbo

  22. #6195
    Registrerte brukere larsverm sin avatar
    Medlem siden
    19. sep. 2010
    Sted
    Hammerfest
    Innlegg
    6.852
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av de_icer Vis post
    Helt riktig! Gullkortet på Statoil kommer lett, for å si det sånn. Alle mine tre (960 2,5, V90 3,0 og 940 med FT) ligger jevnt på 1,6-1,7 på rein kaldkjøring (skjelden mer enn 3km av gangen). Kjører penere med 960 enn med 940, så noe ligger der. Både 940'en og 960'ene får jeg ned i 0,9 på langkjøring. Men jeg fyller med glede egentlig, totaløkonomien er god på både 940 og 960. Vil vel antyde at driftskostnadene på en 960 er 20-30% over det de er på en 940 - uten at jeg kan vise til noen utregninger.
    På så korte turer må en bare regne med at det renner unna - heldigvis noe annet på langkjøring. Og ganske riktig, totaløkonomien er avhengig av mer enn bensinforbruk. På gamle Volvoer, særlig hvis de er behandlet pent, er mange deler/reparasjoner prisgunstige - i den grad man må gjøre noe særlig i det hele tatt...
    93/94 245SE
    93 244SE (45.000 km)
    75 164E (fra California)
    03/04 S80 2.0T
    15/16 S80 D4

  23. #6196
    Moderator Daniel V sin avatar
    Medlem siden
    05. jan. 2010
    Sted
    Sarpsborg
    Innlegg
    9.580
    Antall takk

    Standard

    Denne synes jeg var noe stivt priset

    http://www.finn.no/finn/car/used/obj...nkode=32584009

    Sist endret av Daniel V; 03/02/12 kl 23:04 Begrunnelse: La til bilde.
    Mvh Daniel V. Volvo 444 PV 1958

  24. #6197
    Registrerte brukere locked sin avatar
    Medlem siden
    13. des. 2009
    Sted
    Stryn
    Innlegg
    3.000
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av Daniel V Vis post
    Denne synes jeg var noe stivt priset

    http://www.finn.no/finn/car/used/obj...nkode=32584009
    Eg ville i alle fall pruta 25 000kr på dei grelle baklysa...
    Og 38 000kr på dei fæle hovedlysa...
    2016 BMW 220d xDrive Gran Tourer
    2005 Volvo Horisont B12M

  25. #6198
    Moderator Daniel V sin avatar
    Medlem siden
    05. jan. 2010
    Sted
    Sarpsborg
    Innlegg
    9.580
    Antall takk

    Standard

    Han gir virkelig ikke opp han her heller... Selv om han ikke har noen T5-R Er vel 4 gangen jeg ser denne ute av samme person.

    http://www.finn.no/finn/car/used/obj...nkode=32863415

    Mvh Daniel V. Volvo 444 PV 1958

  26. Takk Øygard takket for denne posten
  27. #6199
    Øygard sin avatar
    Medlem siden
    20. april 2011
    Sted
    Holmefjord, Fusa
    Innlegg
    4.870
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av larsverm Vis post
    På så korte turer må en bare regne med at det renner unna - heldigvis noe annet på langkjøring. Og ganske riktig, totaløkonomien er avhengig av mer enn bensinforbruk. På gamle Volvoer, særlig hvis de er behandlet pent, er mange deler/reparasjoner prisgunstige - i den grad man må gjøre noe særlig i det hele tatt...
    Ja dei er jo driftsikre. 242en min kostar 405,- i årsavgift og omtrent det samme i forsikring. So å sei alle reparasjonar kan eg gjera sjølv og delar er billige og lett å få tak i både nytt og brukt. Eg trur eg må kjøra mykje for at det skal bli billigare å kjøpa ein ti år gammal bil som er mykje billigare i drift, der årsavgifta er på nesten 3000,- forikringa er dyr, det er meir elktronisk tull som kan laga problem og mange reparasjonar må gjerast på verkstad og delane er dyre. So totaløkonomien blir ikkje nødvendigvis so verst sjølv om bilen er gammal og er glad i bensin Det er jo ikkje so mange som har veteranbil til bruksbil men likavel kan ein lett spara mykje på å kjøra ein litt gammal bil sånn som du gjer. Då får du tak i billige delar og kan gjera det meste sjølv
    77 Volvo 242L
    93 Volvo 940se
    79 Volvo 244 DL
    89 Volvo 245
    03 Volvo S60
    90 Toyota CarinaII
    85 Volvo 245 GL
    95 Volvo 855
    87 Toyota Hiace
    71 Massey Ferguson 135

  28. #6200
    Registrerte brukere MrX sin avatar
    Medlem siden
    14. mars 2010
    Sted
    Alta
    Innlegg
    775
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av Øygard Vis post
    Ja dei er jo driftsikre. 242en min kostar 405,- i årsavgift og omtrent det samme i forsikring. So å sei alle reparasjonar kan eg gjera sjølv og delar er billige og lett å få tak i både nytt og brukt. Eg trur eg må kjøra mykje for at det skal bli billigare å kjøpa ein ti år gammal bil som er mykje billigare i drift, der årsavgifta er på nesten 3000,- forikringa er dyr, det er meir elktronisk tull som kan laga problem og mange reparasjonar må gjerast på verkstad og delane er dyre. So totaløkonomien blir ikkje nødvendigvis so verst sjølv om bilen er gammal og er glad i bensin Det er jo ikkje so mange som har veteranbil til bruksbil men likavel kan ein lett spara mykje på å kjøra ein litt gammal bil sånn som du gjer. Då får du tak i billige delar og kan gjera det meste sjølv
    Billig er det, men jeg ville aldri ha hatt en så gammel bil som bruksbil. De mangler
    ABS
    , airbag og ESP som jeg ser på som et krav i en bil som skal frakte fruen og ungene.
    MrX
    2009 V70 D5 AWD

Side 248 av 613 FørstFørst ... 148 198 238 246 247 248 249 250 258 298 348 ... SisteSiste

Regler for innlegg

  • Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •