Har funnet ut at posten i norge er forbanna treg... Av en eller annen fantastisk grunn sender de pakken min land og strand rundt før den kommer til Bergen... Kommer vell i slutten av uken og da skal det jobbes for å si det sånn![]()
Har funnet ut at posten i norge er forbanna treg... Av en eller annen fantastisk grunn sender de pakken min land og strand rundt før den kommer til Bergen... Kommer vell i slutten av uken og da skal det jobbes for å si det sånn![]()
Skal ikke forvente noe.
Det tar internasjonal post ca 3 dager å få en pakke fra fuckings hong kong til norge, men å frakte den 50 mil tar 2 uker...
2003 Volvo V70 D5 163hk, 1990 Volvo 740, 1994 Volvo 940
X: 2001 Volvo V70 2.5 TDI, 1995 Volvo 850 2.5 20v [SOLGT], 1995 Volvo 855 [SOLGT OG VRAKET]
Min ligger i Oslo nå, med mindre den ble sendt over fjellet idag. ligger den i Oslo tar det MINST 2 dager før den er hos meg...
Har helt glemt å oppdatere her gittBle litt ivrig her om dagen siden jeg fikk pakke i posten
Armlenet mitt kom
Armlenet var godt innpakket så jeg er veldig fornøydTakk til julen for en god handel
![]()
Ble jo følgelig så ivrig etter å få det montert at det originale ble skrudd ut så snart tenningen var vridd om etter å ha hentet pakken
Det er montert men trenger en liten justering før det er slik jeg vil ha det![]()
Siden jeg ble litt overivrig så glemte jeg bilder men siden det skal justeres litt så får det bli noen bilder da![]()
Ett bilde fra tilpassing av armene![]()
Fjernet en av de fire pinnene. Her er en fjernet på høyre side
---
I am here: http://maps.google.com/maps?ll=60.388649,5.277347
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sist endret av Geitung; 29/01/12 kl 23:16
Ikveld måtte jeg fylle litt frostvæske siden motoren bruker litt vann. Siden jeg først var nedi motorrommet og holdt på så peilet jeg oljen og da måtte jeg jo så klart fylle olje også... I påfyllingslokket var det også tegn til litt vann i oljen så det kan se ut som at toppakningsskifte ikke er helt feil å ta...
Har selfølgelig ikke klart å somle meg til å ta bilder av tilpasningen av armlenet ennå heller... Det er en del skolearbeid som må prioriteres om dagen så det er passe dårlig med tid til bil
Så bilen din på laksevåg her en dag![]()
X: 2001 Volvo V70 2.5 TDI, 1995 Volvo 850 2.5 20v [SOLGT], 1995 Volvo 855 [SOLGT OG VRAKET]
Sto nedi veien ja![]()
OkeiHolder på med parkeringsplass med huset her så da blir den desverre forvist til veien
![]()
Kjipt å parkere langs veien i det strøket der.. Parkerer oppi høgget der innimellom, og jeg bare venter på å komme ut til en bil med knust rute eller noe annet drit -.-
Er masse lugubre typer som vandrer igjennom der iløpet av en natt![]()
Ja det er noen jævler rundt omkring her... Den grønne golfen som står nedi veien her er faren min sin. I den er det gjort innbrudd og forsøkt tjuvstartet... Den som har funnet ut at han skulle prøve på å stjele bilen skulle fått medalje for å få start på den.
Har og noen sinnsykt hyggelige naboer i gaten her som driver å leker kongen av kampingplassen...
Har heldigvis ikke skjedd noe med min bil![]()
Skal bli GODT å ha privat parkeringsplassSiden jeg er, for å sitere en nabo som parkerte på plassen vår her en gang:
FORBANNA SMART! Eg var her klokken 7!
Mitt svar til det(): Dette e en privat parkeringsplass så at eg har parkert deg inne e DITT problem og ikkje mitt.
Sist endret av Geitung; 07/02/12 kl 20:29 Begrunnelse: Rettelse
Aah! Er en digg følelse av å kunne parkere noen inne, eller å lage et helvete for de når de skal ut fordi har parkert som noen idioterhohoho
Man kan vell si at Gjeipen falt Bra fortkjente gleden spredde seg i hele kroppen :d
---
I am here: http://maps.google.com/maps?ll=60.370531,5.340629
Sent from my iPhone using Tapatalk
Var du ute og kjørte på askøy på fredag?
97' 940 LT
Da var det sikkert meg du såg! Har ikkje peiling på stedsnavn, men såg ein 740 i ein rundkjøring der ja![]()
97' 940 LT
Om den 740en fortsatte videre utover så var det nok helt sikkert megEller om den lagde litt lyd så var det nok meg
Kanskje en annen en men jeg tviler
det går en kliss lik min på askøy nærmere bestemt follesø
Sist endret av Geitung; 13/02/12 kl 21:58
Var nok sikkert deg, siden du også spotta ein 940 i rundkjøringaVar på kikk etter om det var litt liv rundtom på ukjendte plasser, men var jo berre POLO'er der ute jo! haha
97' 940 LT
Trodde det var en kamerat av meg først men så så jeg at den ikke at Volvo klistremerke i bakruten. Jeg var ikke ute for å kjøre jeg hadde heeeeeelt andre planerDet har vært rimelig dødt på øyen i det siste desverre. pleier å ta seg opp etterhvert nå da når det blir varmere. Var liv på askøy på lørdagen da
Da var jeg og en kamerat ute 740ene å lekte litt
Gjorde en BMW frelst tulling litt flau blant annet
hehe
![]()
Kjører du med samme fjører og dempere som var når du kjøpte den?Fordi det var jo balje! x)
Gjør nok det jaDen er ikke så gale egentlig men den hadde hatt godt av nye dempere og fjører
Og noen foringer... og noe bremsedeler... i det hele tatt
![]()
Bremsedeler? Håndbrekk tenker du da? Alt av bremser er veldig nytt hvertfall.
Bytter kalippere, skiver og klosser hele veien rundt. Ikke håndbrekk.
Foringer tror jeg hvertfall at den har godt av!!hehe
Selv om ting er nytt betyr ikke det at det er bra. Bremser blir ødelagt over tid uten bruk eller ved liten bruk
Håndbrekket på gamle Volvoer er jo fullstendig mislykket igrunn og fungerer sånn ca en uke etter bytte så det er nå greit nok![]()
Idag har jeg vært og hentet ny motorEt bilde av den da vi hentet den
![]()
Også knuste ene grøftelykten etter et mindre hyggelig møte med veggen på parkeringsplassen her hjemme så nye grøftelys kommer også en dagMed hvitt glass denne gangen så det blir likt lys i kjørelys og grøftelys
Planen for motoren foreløpig er å shine den opp litt å hive den i bilen. Jeg lurer litt på hvordan lakk folk bruker på motorene sine?
Tok noen bilder en dag sammen med en kamerat også
Det var altBilder av interiøret har jeg helt glemt men det kommer nok en vakker dag
![]()
Sist endret av Geitung; 25/02/12 kl 18:32