Klossete forklart av meg, mente selvfølgelig sete og ikke styring =P Angående forbrenningskammeret har jeg fått for meg at det området som er opprisset ikke har så fælt mye med flowen å gjøre, mulig jeg tar feil der? Tenkte bare for meg selv at det området måtte være fritt vilt om jeg skulle ønske å senke kompresjonen ytterligere (uten å bytte stempel, rådelengde osv) Hvor mange cc havnet dine forbrenningskammer på til slutt ?
Miraen har jeg ikke gått till innkjøp av enda (Kremt, blir vel aldri) Har derimot neway ventilsetefres, fra tiden min far portet aktivt.. Tar setet og området under med sandpapirtønne av mangel på noe bedre..
Bruker to typer luftverktøy når jeg porter, med trykkregulator for å justere fart! Hva bruker dere andre ? Har en liten tynn biltemasak som når frem overalt og en grovere utgave som tar de harde takene..
Har fått for meg at de fleste tar siste finish for hånd med 80-120 papir for rett overflate ?
Takker så meget for formlene! Du har ikke formeln for lufthastigheten i minste diameter ? Hvordan påvirkes denne av ladetrykk ?