Brukere som er tagget i denne tråden

Thanks Thanks:  0
Viser resultater 1 til 2 av 2

Tråd: wimpy's Volvo 240er Hjelp, ugjevn gange?

  1. #1
    Registrerte brukere
    Medlem siden
    25. juli 2011
    Innlegg
    2
    Antall takk

    Standard wimpy's Volvo 240er Hjelp, ugjevn gange?

    Hei, jeg er relativt ny på forumet. Jeg har to stykk Volvo 240, en -91 GLE og en -83 GLT

    -91 GLE "Bruksbilen"
    Denne har en b230f med automat kasse, den er kjørt rett over 380 000 km. Hu som hadde bilen før har gjort et par harry tiltak etter min meining (grønne striper og ei vinge fra en honda). Så den stilen blir nok kjørt på heile bilen, sota ruter, kappa fjærer, sota bak lykter++ men skal holdes original under skallet.

    -83 GLT "Gobilen"
    Denne har en b23e med 4 trin + OD kasse, denne trur jeg er kjørt 325 000 km. En tidligere eiger har prøvd seg på å fikse rust på dører, men resultatet er at det må nye dører. Dessverre så røyk motoren (rådebank?) på denne en stund etter den blei kjøpt. Planen er å fikse opp bilen og føre den tilbake til (nesten) original stand utvendig, drømmer om en grom suge gasser motor





    Sist endret av wimpy; 22/12/11 kl 22:25

  2. #2
    Registrerte brukere
    Medlem siden
    25. juli 2011
    Innlegg
    2
    Antall takk

    Standard

    Jeg har litt problem med å få bruksbilen (b230f) til å svive ordentelig, den har liksom ingen kraft av og til. Før var den heilt på tur, ga gnist på feiltid, dette er ordnet. Har byttet: tennplugger, pluggledninger, fordelerlokk, rotor, coil, tenningsmodul, svinghjulsensor, bensinfilter, bensintrykk regulator og lamda sonde.
    Prøvde å åpne luftfilter boksen, men da virket det som den fikk for mye luft.. noen som har noen tips til videre feilsøking?

Regler for innlegg

  • Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •