Brukere som er tagget i denne tråden

Thanks Thanks:  0
Viser resultater 1 til 9 av 9

Tråd: Kompresjonstest

  1. #1
    Registrerte brukere
    Medlem siden
    28. aug. 2011
    Innlegg
    5
    Antall takk

    Standard Kompresjonstest

    Eg tenkte eg skulle ta ein kompresjonstest på min 850 2,5 10v og prøvar å unngå å gjere alt for mange tabber. Fann heller ikkje nokon god guide til dette her på forumet, så dersom me kan samle litt info om det her kunne kanskje fleire hatt nytte av det.

    Tenkte eg kunne skrive opp det eg har oppfatta her, og så er eg meir enn glad for å bli retta på der eg har feil, eller supplert med tilleggsinformasjon der det manglar noko.

    1. Køyr motoren varm
    2. Koble frå kontaktene til bensindysene under aluminiumspanelet på toppen av motoren.
    3. Sørge for at det ikkje kjem straum til pluggane så ein får støt. Haynes seier ein skal koble frå turtalsgivaren som sit på girkassa ein plass, men dette syns eg høyrdest veldig tungvint ut, for såvidt eg skjønar sit den ganske kronglete til. Eit gamalt triks eg har høyrt om er å jorde pluggane til gods, eller å jorde høgspentkabelen frå coilen. Eventuelt koble frå lågspentsida på coilen som var lett å koma til live bak luftfilteret.
    4. Skru av dekselet over pluggane.
    5. Dra opp plugghylsene. Dette hadde eg vekslande hell med. Fyrst fekk eg ikkje opp plartrøyret, men berre kabelen og mansjetten. Så fekk eg opp plastrøyret, men ikkje den nederste gummimansjetten som sat rundt sjølve pluggen. På den eine pluggen drog eg ut denne gummien i småbitar med tang for å få den ut. Er det meininga at desse skal sitje så godt fast? Er det nokon betre tips for å få opp heile greia i eitt? Går det an å få tak i nye gummipluggar (dei nederste) utan å kjøpe eit heilt nytt tennkabelsett på mekonomen til 1142 kr (varenr. 19-ZEF1231)?
    6. Skru ut alle pluggane med ei plugghylse. Her stoppa det for meg i går, då eg ikkje hadde mindre plugghylse enn 19mm. Er det 16mm plugghylse eg treng? (Til dømes art 20048 på biltema..)
    7. Skru inn kompresjonstestaren i kvart av plugghola og køyr startmotoren i nokre sekund til ein oppnår stabilt trykk. Eg har ein kompresjonstestar med art. nr. 15-1316 frå biltema. Veit ikkje om den passar, men den har tilkobling til tre ulike gjengetypar.
    8. Ha på noko slags pasta på pluggjengene..?
    9. Stram til pluggane med 25Nm (ref. Haynes).

  2. #2
    Registrerte brukere Tore sin avatar
    Medlem siden
    14. jan. 2010
    Sted
    Stjørdal
    Innlegg
    2.009
    Antall takk

    Standard

    Når det gjelder pluggkablene så høres det nok ut som at du trenger nytt tennkabelsats ja, men det er jo ikke noe å furte over; dette er jo en slitedel som skal byttes ved jevne mellomrom
    ---Tore---
    Nåværende kjøretøy X'er fra Volvo
    2015 Volvo XC60 D4 Summum 2005 XC90 D5 Summum
    2018 Volvo V40 T2 Inscription 1998 Volvo V70 2.5T AWD

  3. #3
    Registrerte brukere
    Medlem siden
    28. aug. 2011
    Innlegg
    5
    Antall takk

    Standard

    Kompresjonsmålinga viste mellom 10 og 11 Bar på alle sylindrane, så det kan ikkje ha vore så veldig ille. Men etterpå har motoren lugga veldig under 2500 rpm. Mistenkjer at den berre går på fire sylindrar. Eg får skifte pluggar og pluggkablar og satsar på at det ordnar seg.

  4. #4
    Registrerte brukere
    Medlem siden
    06. jan. 2010
    Sted
    Skarnes
    Innlegg
    627
    Antall takk

    Standard

    bytt rotor og fordelerlokk i samme slengen, så regner jeg med det er i orden.
    2012 v70 d3
    2005 V70 2.0t
    1998 V70 2,5L 10V - Solgt
    1986 740GL - Solgt
    1985 240GL - Solgt
    1975 242DL - Spiker
    1975 Mazda 818 - Spiker

  5. #5
    Registrerte brukere Tore sin avatar
    Medlem siden
    14. jan. 2010
    Sted
    Stjørdal
    Innlegg
    2.009
    Antall takk

    Standard

    Som sagt; du trenger nytt kabelsats til pluggene... De vaar i utgangspunktet dårlige, og nå er de ødelagt... På tide å bytte de - og gjerne de øvrige slitedele i tenningssystemet (rotor og fordelerlokk). Regner med at pluggene er nye...
    ---Tore---
    Nåværende kjøretøy X'er fra Volvo
    2015 Volvo XC60 D4 Summum 2005 XC90 D5 Summum
    2018 Volvo V40 T2 Inscription 1998 Volvo V70 2.5T AWD

  6. #6
    Registrerte brukere
    Medlem siden
    28. aug. 2011
    Innlegg
    5
    Antall takk

    Standard

    Skifta pluggar og pluggkablar. No går den fint.

    Gamal plugg.
    Sist endret av rar.ide; 09/09/11 kl 08:50

  7. #7
    Registrerte brukere
    Medlem siden
    03. feb. 2010
    Sted
    Harstad, Troms
    Innlegg
    814
    Antall takk

    Standard

    Faen som har skjedd med den pluggen der da?

  8. #8
    Registrerte brukere
    Medlem siden
    28. aug. 2011
    Innlegg
    5
    Antall takk

    Standard

    Den har stått i mototen og gnistra. Veit ikkje når dei vart skifta sist. Veit heller ikkje kva som lagar det kvite belegget. Alle pluggane såg meir eller mindre like ut.

  9. #9
    Registrerte brukere Tore sin avatar
    Medlem siden
    14. jan. 2010
    Sted
    Stjørdal
    Innlegg
    2.009
    Antall takk

    Standard

    Den pluggen ser vel ut som enhver normal plugg vil gjøre om de står forlenge i en motor; Belegget er forbrenningsrester som kan påvirkes av oljelekkasje, drivstoffkvalitet og generelt lenge siden sist byttet. Trenger ikke nødvendigvis å være annet galt en sløvt vedlikehold (for langt intervall mellom skift).
    ---Tore---
    Nåværende kjøretøy X'er fra Volvo
    2015 Volvo XC60 D4 Summum 2005 XC90 D5 Summum
    2018 Volvo V40 T2 Inscription 1998 Volvo V70 2.5T AWD

Tagger for denne tråden

Regler for innlegg

  • Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •