Hei
Lurte på om det blir problem med åpen dumpventil på en B230FK motor som er Flexifuelkonvertert? Dvs. kjører på E85 eller blanding.
LMM er på luftfilter kassen.
Edit: Vil den gi feil drivstoffmengde => evt smell i potta? Blir det farlig?
Hei
Lurte på om det blir problem med åpen dumpventil på en B230FK motor som er Flexifuelkonvertert? Dvs. kjører på E85 eller blanding.
LMM er på luftfilter kassen.
Edit: Vil den gi feil drivstoffmengde => evt smell i potta? Blir det farlig?
Sist endret av Thobbus; 16/07/11 kl 17:01
1988' Volvo 740GL m/800 000km B230E --> B230FK Prosjekt:
http://forum.vccn.no/showthread.php?t=32894
1969' Jaguar 420G 4.2L Overdrive
"Neida, du ser det at eg har ikje hestar onna pansere.. eg har ponniar!"
Du vil få feil verdier når LMM står orginalt ja, dauer etter gasspådrag osv...
ha lmm på trykksiden mellom ic å innsug etter dump så forsvinner nokk problemet..
Sist endret av metrakit; 17/07/11 kl 15:11
Takk for svar da slipper jeg å flytte på ledningen til lmm, fordi det er en b230F som står i nå.
1988' Volvo 740GL m/800 000km B230E --> B230FK Prosjekt:
http://forum.vccn.no/showthread.php?t=32894
1969' Jaguar 420G 4.2L Overdrive
"Neida, du ser det at eg har ikje hestar onna pansere.. eg har ponniar!"
hvor lenge pleier LMM å holde når den står på trykksiden?
1x 044, 4x 968, 1x 012
PoFFs sine dödar chips
JT 3"
har ikkje hørt om folk som har ødelagt dem egntlig ..kompis har hatt den på trykk siden i 2 år på 1-1.3 bar funker enda:P