Hva slags ledningsnett trenger jeg til min 98mod b230fk som skal inn i en volvo 242 1982 mod? lh2.4?
Hva slags ledningsnett trenger jeg til min 98mod b230fk som skal inn i en volvo 242 1982 mod? lh2.4?
- Chevrolet Silverado 2005mod - Volvo 940 b230 1995 mod
- Volvo 245 B230fk 1989mod
x Volvo 945 B230fk 1998mod
x Volvo 242 B230fk 1982mod
x Volvo V70N 2.0T 2004mod
LH 2.4 du trenger da.
- Chevrolet Silverado 2005mod - Volvo 940 b230 1995 mod
- Volvo 245 B230fk 1989mod
x Volvo 945 B230fk 1998mod
x Volvo 242 B230fk 1982mod
x Volvo V70N 2.0T 2004mod
det letteste er vel å få taki et fra en 240 som jeg har forstått det. lag en annonse på ønsket kjøpt eller no der fikk jeg taki mit.
Sitter på 240 fra 89 til 93 mod. må ha fra motor og inn i bil til og med hjerner.
Ville det ikke være lettere om han fikk tak i ett fra en bil med b230fk orginalt?
Så slipper han å lodde inn formotstander og slikt, eller?
Volvo 240 B230FT 1990 "småjustert"
Volvo 240 B230A 1986 "vinterbil"
Har LH 2.4 med hjerner liggende.
Hva består et LH2.4 av? Tenker på ledningene.
Jeg har plukket ut av en 240 90-modell og fulgte ledninger fra hjerner og til endes.
Med unntak av en stor grå koblingskontakt over motoren, derfra går det masse
ledninger inn i dashbordet igjen, ved rattet ser det ut som, dette skal vel ikke være med..?
Styremedlem VOLVO-klubben trøndelag
-1977 242 Turbo -1978 242 L SOLGT -1983 240 Turbo orginalare -1989 740 Turbo SOLGT -1990 240 Turbo - 2006 VW Transporter -1989 245 Turbo
Takker, da fikk jeg det bekreftet!
Har en bil jeg kan få plukke fra, er usikker på årsmodellen.
Det er et ledningsnett i den også, hvordan ser man forskjell på LH2.2 og LH2.4?
Om du mangler deler til komplett ledningsnett har jeg ihvertfall 2 "deleledningsnett" liggende, LH2.4. Ingen av dem er helt komplette, så det er ikke noe å selge. Men om du trenger en del eller 2, eller ledninger, pling på en PM.
Takk for det, er slikt som gjør dette til et veldig hyggelig forum!
Lh2.4 har svinghjulssensor og diagnoseuttak, det har ikke 2.2
'83 242
'92 BMW 325i coupe
'92 BMW 325td coupe
Biler med LH 2.2 har tenningsstyreenheten sittende fast i en brakett på spylevæskebeholderen isteden for inni bilen. og den har tre stikk istedenfor 2 stikk i tomgangsregulator. Det har sluttnr 007 på Luftmengemåler kontra 016 på LH 2.4 og det er hallgiver i fordeler på LH 2.2. LH 2.4 har tom fordeler.
Det var noen flere forskjeller
Pedersen & Moen's diverse galskap.
Treffes på 93288310
75' 242
81' 242 (Vent å se)