hehe nei det har du helt rett i :P
Firma jobber du for?
hehe nei det har du helt rett i :P
Firma jobber du for?
Feiring bruk A/S
07 - S 60 D5
05 - Navara D22
98 - V 70 T5
01 * V 70 T5
95 * 850 T5-R
Her er Gliset mitt
07 - S 60 D5
05 - Navara D22
98 - V 70 T5
01 * V 70 T5
95 * 850 T5-R
07 - S 60 D5
05 - Navara D22
98 - V 70 T5
01 * V 70 T5
95 * 850 T5-R
Men blir ikke dagene lange når det går i det samme hele tiden?
#940 98
nei, jeg trives kjempegodt jeg. er vel ikke noe mer ensformig det der enn og sitte i kassa på rimi egentlig er jeg jo ansatt på mobilavdeling. så kjører mobilt knuseverk.. men greit og sitte og laste sprengstein å. mye pene og rare biler innom
07 - S 60 D5
05 - Navara D22
98 - V 70 T5
01 * V 70 T5
95 * 850 T5-R
Med knuseverket så kommer man jo litt rundt
#940 98
Ja gjør det
07 - S 60 D5
05 - Navara D22
98 - V 70 T5
01 * V 70 T5
95 * 850 T5-R
De som trur at man sitter i graveren hele dagen når man kjører knuseverk må tru om igjen. hehe Skjer ting konstant. Skrur like mye som man kjører. Særlig de mobile knuseverka, de får jo bra med juling.
Ja sant det ; sitter ikke å ni lesser år inn og år ut
07 - S 60 D5
05 - Navara D22
98 - V 70 T5
01 * V 70 T5
95 * 850 T5-R
Er noe faenskap hele tiden.
noe av årsaken til det er folk som bokstavelig talt voldtar utstyret
Styremedlem VOLVO-klubben trøndelag
-1977 242 Turbo -1978 242 L SOLGT -1983 240 Turbo orginalare -1989 740 Turbo SOLGT -1990 240 Turbo - 2006 VW Transporter -1989 245 Turbo
Slettmyr: Har du flere bilder fra Munktell-museet? Morsomt å se
Styremedlem VOLVO-klubben trøndelag
-1977 242 Turbo -1978 242 L SOLGT -1983 240 Turbo orginalare -1989 740 Turbo SOLGT -1990 240 Turbo - 2006 VW Transporter -1989 245 Turbo
Fleste grovknuserne har jo pigg da
07 - S 60 D5
05 - Navara D22
98 - V 70 T5
01 * V 70 T5
95 * 850 T5-R
Hadde en Metso LT3054 som vi hadde på prøving her, som vi vurderte og kjøpe.
men herrejøsses for ei voldtatt knuse. Uten pigg var den og, men det var opplagt hydraulikk på den til det og fester og alt mener jeg og huske. Men den lå vell igjen oppi sandnesssjøen oss lona maskin tenker jeg
Så det ble en LT110 som franzefoss hadde, ilag med et powersceen warrior 1800 =)
kommer forøvrig en ny hitachi 350 her nå, og da blir det vell også ei rippertann og nafse med nedi om det blir kiling.. håper jeg :P
Styremedlem VOLVO-klubben trøndelag
-1977 242 Turbo -1978 242 L SOLGT -1983 240 Turbo orginalare -1989 740 Turbo SOLGT -1990 240 Turbo - 2006 VW Transporter -1989 245 Turbo
hehe skjønner du har ikke prøvd sandvik rigg da? stort sett volvo ec460 som går på mobil. denne 520 er bare ett unntak
07 - S 60 D5
05 - Navara D22
98 - V 70 T5
01 * V 70 T5
95 * 850 T5-R
ikke prøvd sandvik grovknuser nei.
men kjører en Sandvik roadclassifier 3800 finverk til dagelig
trenger egentlig ikke noe større en en 40 tonner på en 110 knuser spør du meg.
men kjekt med noe større er det jo selvfølgelig om røysa er fra helvette og med mye stort i som man må handskes med.
det som er litt morro er at en 105 knuser har så og si like stor kapasitet som en 110 om man knuser 20-100 / 20-120, da 110 egentlig ikke er beregnet for og knuse noe mindre en 150 pukk. Også er den jo så bedagelig av seg :P
men er det snakk om forknusing typ 150 og større så begynner det og komme litt varer ja
Styremedlem VOLVO-klubben trøndelag
-1977 242 Turbo -1978 242 L SOLGT -1983 240 Turbo orginalare -1989 740 Turbo SOLGT -1990 240 Turbo - 2006 VW Transporter -1989 245 Turbo
ja sant det nei og problemet med 520 er att det sitter lastestikke på den , så den er 1,20 mindre enn stikka på 460, så gjør ikke annet enn og flytte verk :P
07 - S 60 D5
05 - Navara D22
98 - V 70 T5
01 * V 70 T5
95 * 850 T5-R
Styremedlem VOLVO-klubben trøndelag
-1977 242 Turbo -1978 242 L SOLGT -1983 240 Turbo orginalare -1989 740 Turbo SOLGT -1990 240 Turbo - 2006 VW Transporter -1989 245 Turbo
roadmaster 3705 finverk om dagen eller så er det 110
07 - S 60 D5
05 - Navara D22
98 - V 70 T5
01 * V 70 T5
95 * 850 T5-R
Styremedlem VOLVO-klubben trøndelag
-1977 242 Turbo -1978 242 L SOLGT -1983 240 Turbo orginalare -1989 740 Turbo SOLGT -1990 240 Turbo - 2006 VW Transporter -1989 245 Turbo
Metso 91 modell grovknuser her som var utslitt for 10 år siden. sidebande holdes i jekkestropper og det sitter en cat sekser der som er ettermontert og er så slitt at den ikke starter når den er varm og bruker ikke en dråpe olje... Blir mye skruing kan du si og en utslitt 91 modell 150 til og kjøre unda med
å hjelpes
dere driver vell ikke noe stordrift?
Mye skruing er en uting. Når ting er utslitt og brukes dagelig og det er skruing hele tiden sparer man seg til fattigmann om man ikke knuser til seg selv da.. hehe
Styremedlem VOLVO-klubben trøndelag
-1977 242 Turbo -1978 242 L SOLGT -1983 240 Turbo orginalare -1989 740 Turbo SOLGT -1990 240 Turbo - 2006 VW Transporter -1989 245 Turbo
Er rimelig stort skal jo klare og knuse for og mate en finknuser for det meste. Finknuser og screen er jo bare noe år gammelt da. og et nytt protype screen med gummisikt og greier. Og kanskje en 220 på gang. Går jo ganske mye den grovknuseren og jeg skrur om kveldene/natt... Kjørte jo hver dag i to måneder med gåen hydraulikkpumpe. Men er jo på grunn av all skruinga at jeg har jobb når jeg er hjemme fra sjøen.