Når man monterer panhardstaget, justeres akselen inn til senter etter at staget er montert?
Da rettes også bilen i ræva ikkesant? :P nå er den jo skeiv som juling.. hehe
Når man monterer panhardstaget, justeres akselen inn til senter etter at staget er montert?
Da rettes også bilen i ræva ikkesant? :P nå er den jo skeiv som juling.. hehe
du må vel først montere så justere deg inn eter som jeg har skjønt...
Uten at jeg har prøvd, tror jeg du skal klare å justere den mens den står på bakken, ettersom du "bare" flytter karossen oppå akselen. Og om du skal bruke 4-søyler blir jo det det samma som å stå på bakken, så bruk en 2-søyler, heis opp, juster litt, senk og se om det blir bra, og gjennta om nødvendig
- HvedingN
- 09' V70 R-design, 2.4D P*
- 95' Toyota 4Runner 1KZ-T
- 89' 745GLT B234F
- 81' 343GLS B234F
Bedre å stå på 4 søyler da. Da slipper du å kjøre mye unødvendig opp og ned for å se hele tiden. Mål avstanden fra hjulbua og inn til kanten av dekket og mål deg likt inn på hver side. Blir det vanskelig, så kan du sette et rett jern inntil dekket og måle deg ut i fra det.
-> Volvo V90 D3 AWD || x Dodge Ram 5.9d '03 || Volvo V70 D5 AWD '06 || x Volvo V70 D5 '07 || x Volvo V70 D5 AWD '05 || x Volvo V70N 2.4d '07 || x Volvo V70 2,5t AWD '98
x Volvo V70 2.5D '00 || x Volvo 964 3.0l '91 || x Volvo 855 '95|| x Toyota Hiace '07 || x Volvo 760 TDiC '90 || x Volvo 940 TD '92 || x Hyundai H1 '98 || x Volvo 760 GLE '88
Det finnes flere biler jeg ikke ønsker å nevne...