Oiii, her var det litt rust ja..![]()
Men det lar seg nok fikse det der, men krever vell litt arbeidslyst og tid![]()
Oiii, her var det litt rust ja..![]()
Men det lar seg nok fikse det der, men krever vell litt arbeidslyst og tid![]()
- 1990 Volvo 740 GL -- 1986 Volvo 740 Turbo Intercooler -
Sant det. Alt for mye rust. Men arbeids lysten er der å tid er det nok av :-) Men brenner ikke SÅÅÅ for 740 til å ha det som ett langtids prosjekt. Planen var jo å ha denne som en bruks/grusvei bil. Ikke noe serriøst motor bygg eller noe spess annet dill dall. Blir vell en 240/242. Time will show :-) "fortsatt ikke umulig til att den her blir satt i stand" men som sagt,tar det med tiden :-)
Off, var mye ramme rust her.. Det er ikke noe serlig, med tanke på eu kontroll når du er ferdig å Sveise![]()
kult prosjekthar du fått skaffet deg en forgasser enda da? har en kamerat som selger 32/36 weber med innsug til en rimelig pris
![]()
Har ikke skaffa det enda nei. Nå tenker jeg mest på å få bilen i stand. Blir motor bytte osv fra denne over til det nye karosseriet til neste helg så blir det å ta alt av nye trim deler osv etter detMen trenger ikke insug som jeg vet.. mener på 32/36 skal passe rett på K-Insuget om jeg ikke tar helt feil. :s
Da var jeg å så på det karoseriet det var snakk om.. Var jo en gammal gnuen p*** det her så ja.. Karoseriet var i meget fin stand med minimalt med rust osv. Så begynte vi å snakke om pris å han klarte å prestere å si det att ja han kunne få 15.000,- hvis han satt sammen motoren ( en jævla ihjel rusta 6syl diesel motor " uten turbo " ) å jeg sa det bare rett ut att det kunne han rett å slett bare grave seg sin egen grav å drømme om for du får ikke solgt ett rullende karosseri med en ihjel rusta motor for 15.000,- åsså ja han ville enten ha 15k eller en veteran motorsykkel fra 2. værdens krig som min bestefar har stående.. her er det snakk om verdier for sikkert nermere 50-60.000,- så bare reiste rett i fra han der han gammle idioten stod.. Så da er på utkikk etter ett nytt karroseri![]()
Sist endret av Aron740Rally; 10/04/11 kl 17:44
Hahah, krevde han 15k for ett karosseri uten motor og div.?
'66 Volvo Amazon 121
'95 Volvo 945 - 18 årsvogn! /solgt
Ja så å si.. Stod ett svart intriør som var muse spist, slitt fører sete,noen ihjel rusta stål felger,bakbremsene måtte byttes,diesel motor uten topp som en aldri kommer til å få start på bagasje låsen måtte byttes for det gikk ikke å få det opp osv osv osv... var så mye feil med den bilen på den måten att han som er såpass oppi åra kommer ALDRI til å få gjort noe med den bilen for å si det sånn daMen han ville ha 15k for den uansett
Haha, fy faen.
Godt du sa akkurat hva du mente, hadde gjort akkurat det samme selv![]()
'66 Volvo Amazon 121
Da fikk vi komt fram til en deal med " Svidd-gummi " på forumet herKjøper og henter bilen hans til helgen
![]()
kjipt med så mye rust dasatser på at den nye er et bedre utgangpungt da
![]()
Mine kjøp og salg erfaringer! (LINK)
nåværende kjøretøy:
94 volvo 945 godkjent med t5
86 chverolet van
Greit å ha delebil og![]()
er det rust i casterfestet på høyresida foran?![]()
gidder du å sjekke?
min er vekkrusta, så trenger en ny
Hvis du skal vrake karoseriet uansett så hadde det passet meg bra å få kappet av den![]()
flott =D
Muligens drømmen blir oppfyllt idagSkal avgårde å se på en Volvo 240 i dag!!
Trolig med diesel motor men har jo motoren fra "rust hauen" fortsatt som skal i itilfelle
![]()
Sist endret av Aron740Rally; 19/04/11 kl 18:07
Fysj, få se på annonsa da, så skal jeg få tak i den før deg![]()
'66 Volvo Amazon 121
Fyy faen, nå er jeg misunnelig å :(
'66 Volvo Amazon 121
Mine kjøp og salg erfaringer! (LINK)
nåværende kjøretøy:
94 volvo 945 godkjent med t5
86 chverolet van