Noen her som har prøvd Super T70 turbo?
Fungerer denne bra?
Treig/kjapp?
Noen her som har prøvd Super T70 turbo?
Fungerer denne bra?
Treig/kjapp?
Fungerer nok bra til sitt område.. spørs jo hva man skal ha den på. den leverer jo nok luft til et parr tre bruksbiler hvertfall.
har du v8 eller en hissig 6er er den sikkert fin å klemme ut litt effekt av på en bruksbil
Ingen erfaring selv. men jeg vet de leverer mye på andres biler
One Ring to rule them all
Tenkte å prøve den på t5 motoren
den har jo greie specs da, er det ikke denne de kjører 500hk med da?
Kawasaki kfx 450r
BMW E39 525T
Jo er vell noe sånn.. Skader jo ikke å prøve
hvis det er den kina utgaven du tenker på så er jo prisen rett også, er det twin entry på den og eller?
Kawasaki kfx 450r
BMW E39 525T
Ja hvis du mener liksom 2 porter inn på eksosdel? Er det på den ja. Fordel/ulempe?
så du spurte om den var lett dreven, og blir lettere med twin entry og puls-split grenrør.
Kawasaki kfx 450r
BMW E39 525T
Jeg må bare spørre. Puls-split?
Litt grønn på det der
er utrolig dårlig på og forklare, men står mye om det på nettet.
Kawasaki kfx 450r
BMW E39 525T
denne på en csb hadde gjort seg
Kawasaki kfx 450r
BMW E39 525T
Jeg fikk forklart at pulse split var at alle rørene på grenrøret var like lange og at i kollektoren gikk 2 og 2 rør inn i lag. Altså at Sylinder 1 og 4, og syl 2 og 3.
Litt rotete forklart men..
Jørgen Simonsen
1976 Volvo 242 - Bygdestyggen
2013 Kia Cee'd Exclusive - Kondemnert
1978 Volvo 265 V8 - Under restaurering
Okei takk for svar. nå har jo jeg 5 syl å tenke på 700 ja.. Da er det hvertfall ikke turbon som stopper effekt tror jeg. Har anskaffet meg en sånn så tenkte bare å prøve denne først
da blir det vel ca 1-3-5 og 2-4 i kollektor nr 2?
Tørrlagt Volvoholiker, med fare for tilbakefall.
De fleste som bygger 5er grenrør har begynt å "dele" det ene røret så det går i begge inngangene til turbon
One Ring to rule them all