Syns den fronten er undervurdert jeg. Fresh som fy![]()
Syns den fronten er undervurdert jeg. Fresh som fy![]()
Tørrlagt Volvoholiker, med fare for tilbakefall.
dødskult prosjekt du har her... stå på!!!
men hvorfor ikke manuell kasse når du først skulle kjøpe helt nytt??
da hadde du fått en feit kjøreopplevelse...![]()
2008 v50 summum 2,0tdi (konebil)
1993 S2 Avant 2,2 turbo
Liker at bilen din ikke er racerigga jeg. Er bra at det finnes noen 242er med mye motor og bakseter![]()
92 Volvo 245tic. http://forum.vccn.no/showthread.php?t=427
88 Volvo 245gl.
80 Chevrolet C10. Rostig och ful men jävla kul
88 Volvo 245gl.
Joakim-G_R : Takk så mye, synnes de fronten passer 242'er aller best!
gull pilen : grunnen fordi jeg har automat på den er pga jeg har lyst å beholde skiltene på bilen min, BT klipper skiltene rett av på bilen min vis den får visning eller blir oppservert av de med manuell!
Har hadt en god runde med prat oppe hos de så det er ute av bilde, helle bygge var gjort for å beholde skiltene på bilen, vis ikke hadde jeg heller kjørt med en helaleminiums motor ( LS ) motor, og Manuell kasse men da kan jeg liksågreit levere skiltene. men at bilen min har en 383 kan man ikke se forskjell på 350, eller 383, samt gir kassa mi girer veldig fort og hardt, Vis du var på Ål treffe i fjord så sleit meg med og ikke spinne når jeg skulle parkere bilen på plassen
Jeg ville bygge en bil jeg kunne kjører fra og tilbake RIMI og det er det jeg ville eller kommer på bane kjøring rett etter på ( Med Skilter )
men når jeg kjøpte motor og gir var dollern under 5 kr så jeg fikk dette billigt
og når har jo prisen på aleminium har jo gått opp nå siden da.
Siden det er så drit få V8 volvo'er igjen i norge er det synd og gjøre bilen ulovlig med masse drit. håper det svarte litt på spørsmåla
Kristian s :Tanks dude veit er morro og ha med venner kjennte vis det passerJaja denne kassa funker som snus i bilen, Sist jeg sjekka var det den dyreste th350 kassa på summit til drag/gatebruk, det er 3trins kasse bruker bare 2 gir på den da haha, før nesten ikke brukt 1 gir.
men jeg har en 3,30 bakaksel liggene som skal på sånn jeg får strekt gira mer ut på bilen. en venn meg lånte en Dodge Ram Srt10 i år, fra 0-100km/t smoka jeg ass'en til den, så det funker greit![]()
Greit å ha litt lav utveksling når har v8. Blir litt sliten i huet når man cruiser i 100kmh med mye turtall.
I pickupen min er det 350motor og th700kasse og 3.0 utv. Cruiser i 110kmh med 1800rpm. 1600rpm hvis jeg slår på lockupen.
Går fælt når man trår gassen i bånn og drar den opp i 5500rpm![]()
88 Volvo 245gl.
Rå bil du har bygd deg Tony! Gruppa A kopi har vel vert en guttedrøm for mange av oss! Lykke til videre i prosjektet!
Friksen(om du husker meg? blå 244TiC i sin tid me tommy som pissa på bmw i bakruta)
rå bil, liker gruppe a stuket![]()
flytta greit på seg den bilenjeg liker at du har v8 i den
men har du vært inne på visning med den? er jo ikke vanskelig å se at det er en ganske frisk motor som står oppi der når det står 383 og 460 HP på toppdekselet
![]()
Haha. Halla babba, du må få ræva di rundt og få gjort i stand det siste så vi kan cruise til sommeren, hvis ikke gjettoblaster jeg ass`en din!
Fin billiker v8'n:P
hvilke felger er det du har på den?
242 1,9l 78
X: 5x 7serie
Høvåg Blårøyk Forening
meget tøff bil![]()
*Flyttet til riktig forumdel*
Rått bygg![]()
BMW E34 525i
BMW E30 316iA
Gratulerer med gull. Vel fortjent.
Kanskje også bilen med kortest byggetid?
Tørrlagt Volvoholiker, med fare for tilbakefall.
Denne har han nok brukt noen år på å få slik etter hva jeg vet, men så blir det bra også da![]()
Fantasisk bil! GruppeA og V8. Toffeste komboen jeg har sett! Foresten vanvittig ra lyd i bilen!
Veldig fin prosjekt du har derHar du vært på A Bombers før eller ?
sagt det før og sier det igjen din bil er bare griserååååå
Btw har du fortsatt de 17" felgene som fulgte med bilen?![]()
Joakim-G_R : takker, jeg har hadt den bilen og holdt på me den i 4 år da
Per Turbo : stemmer det Per
Krissmp : takker! ja plei bra etter jeg byggde eksosen på nytt på bilen
Sjemek : tnxA Bombers ???
Revell : like koslig å høre vær gang ! de fæle felgene er solgt får lenge sia, de er ikke anbefalt til og sette på noe som helst !
Sry jeg er litt distre fra forumet, har bare vært mye med flytting osv i det siste nå
Men jeg kjøper JP felgene til bilen nå! så vis noe er int så selger jeg S80 felgene og OZ-Racing felgene å![]()
A-Bombers. Old style weekend i Uddevalla![]()