Hørtes flott ut! Du får huske telt og byggvarmer fra jobb i morra da, så kommer motivasjonen vettu.. Når du kliver inn i teltet så vokser og gror det grønt gress under bilen, nydelig!![]()
Hørtes flott ut! Du får huske telt og byggvarmer fra jobb i morra da, så kommer motivasjonen vettu.. Når du kliver inn i teltet så vokser og gror det grønt gress under bilen, nydelig!![]()
Tørrlagt Volvoholiker, med fare for tilbakefall.
Volvo 945 96.mod.Bruksbil/prosjektbil "FamilyRacer"
745 92.mod.konebil
Da her jeg fått hjem teltet fra jobben![]()
Har ikke fått satt det opp ennå da får se om jeg får tid senere i kveld eller så blir det satt opp i morgen![]()
745 92.mod.konebil
Deilig!
Fikk du rappa med deg varmer og?
Ja blir deilig, nei fikk ikke rappet noen varmer da den jeg hadde sett meg ut som har ligget slengt inni en krok plutselig var veldig veldig brukbar for malerne, men får den hjem på fredag da![]()
745 92.mod.konebil
Good times!![]()
Skal bli mer behagelig å gjøre klar bilen nå![]()
745 92.mod.konebil
Kan komma å riste liv i min audau som ei sild i dag
Akk vøri ute å montert motorvarmer`n nå
![]()
Joachim M Iversen --- Hur långt bromsar bilen på trettio meter?? Til tider mye rart, men SNÆPP : hvadadaa
åh så kjedlig. Kulda eller?
745 92.mod.konebil
Var kaldt på Skogbygda idag og, drivi med ei brakkerigg på Skogbygda skole. Vannet frøys, ikke så rart uten varmekabler på røra..![]()
hvor er skogbygda??
Jobbet på sørumsand i dag jeg og mellom aurskog og sørumsand var gradestokken nedi 23 minus brrrr....
vannet har frysi her hjemme også denne uka m varmekabler!!. I stallen da vell og merke
Utrolig kjedelig å fylle 4x 20l bøtter her på badet og gå de 150 meterne ned til stallen
745 92.mod.konebil
Skogbygda er borti Nes, nesten i Kongsvinger syns jeg.![]()
He he he oki nesten på grensa til hedmark da tenker jeg, virra rundt traktene der denne uka jeg og mellom jessheim sørumsand og hjem![]()
745 92.mod.konebil
Da er teltet satt opp
Nå kan jeg jobbe i all slags vær og utover kveldene, holde meg nogenlunde varm og tørr også
![]()
745 92.mod.konebil
Syns det så kjøligt ut inni der enna jeg menhaha
Joachim M Iversen --- Hur långt bromsar bilen på trettio meter?? Til tider mye rart, men SNÆPP : hvadadaa
tøft gjort og jobbe slik..godt pågangsmot:P
Saabfaen: Har ikke fått satt på varme der inne ennå
Skjøteledningen brukes nå i kjelleren da vannet har frysi på bade her inne :(
Metrakit: Må man så må man he he he, er litt jobb igjenn med sveising av ny downpipe og topp bytte før bilen forhåpentlig er på veien, og vill så gjerne ha det litt gøy på vinterføre så da trosser jeg vær og vind![]()
745 92.mod.konebil
Skakke stå på arbeidsmotet nei! Flott telt da, blir bra. Slipper å jobbe i snøføyka.![]()
He he he nei skakke stå på det
Håper på å bli ferdig så jeg får tatt en test tur denne uka![]()
745 92.mod.konebil
I dag har jeg begynnt å måle og kappe downpipe og fått punktet det på plass så får jeg bare krysse fingrene for at det skal passe når sveien er lagt![]()
Har en liten pause for å få igjenn varmen nå, så tenkte å oppdatere med noen bilder mens jeg får igjenn varmen
Her er hva jeg sikter etter med downpipen
Som dere sikkert ser er det rimelig kaldt i teltet mitt ennå, da jeg ikke har fått tak i en byggvarmer, men men er bare å kle seg så går det
![]()
Her har jeg fått punktet deler av downpipe etter endel måling og prøving og bomming
![]()
745 92.mod.konebil
Se har ja, blir braVøri ute å skrudd ut ei bensinpumpe å litt ta en 940 delebil som står her i dag jeg, ikke så gæli kald egentlig
Måka litt snø først, så fått litt varmen da![]()
Er ikke så gæli kaldt i dag nei
kom nettop inn etter en økt til så nå er kaffen satt over og jakkjakken åpnet
Snødde tett ute nå så blir spennende å se i morgen
får håpe jeg får startet opp bilen i morgen mangler bare å sveise igjenn nå så re hverfall eksosen ferdig, så er det bare å smelle på ny topp og ta en tur
om allt virker som det skal blir det ut og leke seg litt i morgen![]()
745 92.mod.konebil
da får du kjøre over bakveien hit å stoppe innom en turhehe.
jakkjakkgodt
hmm hehe
Du kanke bruke den strøkne bilen på vinterføre?:O
242 1,9l 78
X: 5x 7serie
Høvåg Blårøyk Forening
Saabfaen: Ja da skal jeg kjøre over bakveien og komme innom deg en tur
Vik93: På usalta skogsveier som er her ute kan man kjøreEr 1 mil fiiin skogsvei med orntli vinterdekke mellom meg og saabfaen
![]()
EDIT: Er også en Familie bruksbil dette her![]()
745 92.mod.konebil