Jeg vet, jeg vet! Om du fikk de til den prisen du sa til meg er det jo ran!![]()
Jeg vet, jeg vet! Om du fikk de til den prisen du sa til meg er det jo ran!![]()
Tørrlagt Volvoholiker, med fare for tilbakefall.
Jaaa, la oss andre sitte på pinebenken !!
*liker ikke*![]()
1976 Langførr med 6 på rekke !
1977 Volvo 245 Turbo
1990 Volvo 240 Stasj
2013 VW Passat 4motion
2004 Renault Trafic
Hihi. Tror det blir bra iallefall.![]()
Tørrlagt Volvoholiker, med fare for tilbakefall.
det blei hvite 8x17 compomotive felger 6 eikede!så får vi se hvordan det blir.![]()
Volvo 242 75mod 2jz-gte Gate/Banebil
Skogen Performance
KSR.no
Myranes.com
Det blir nok El shittos på bilen din![]()
740BTCC
Prosjekttråd
ja trur ikke det blir så værst.få på dem noen r888 dekk så blir det knall.![]()
Volvo 242 75mod 2jz-gte Gate/Banebil
Skogen Performance
KSR.no
Myranes.com
Dekk for en halv årslønn jo.Men da sitter det jaggu godt og!
Fått de enda?
Tørrlagt Volvoholiker, med fare for tilbakefall.
har ikke fått dekka enda nei er jo ikke noe stress skal jo ikke kjøre før til året igjenja håper det biter greit med r888
![]()
Volvo 242 75mod 2jz-gte Gate/Banebil
Skogen Performance
KSR.no
Myranes.com
på framdekka regner jeg med?eller skal du skrense med r888 hehe
![]()
blir nok bare r888 dekk foran når jeg skal skrense!bilen min orker sikkert ikke og spole med r888 dekk det sitter noe helt sykt fælt...![]()
Volvo 242 75mod 2jz-gte Gate/Banebil
Skogen Performance
KSR.no
Myranes.com
Unødvendig dyre dekk å slure ut også da![]()
Tørrlagt Volvoholiker, med fare for tilbakefall.
det stemmer joakim.![]()
Volvo 242 75mod 2jz-gte Gate/Banebil
Skogen Performance
KSR.no
Myranes.com
tøft det da, kan du ha 160kmt inn i langsvingen på skogennei bedre å holde seg til gamle 205-50 hjul som ligger bak bensinstasjonene gitt
gleder meg til sommern jeg hehe
ja værtfall 160 i 90graderen inn på depo sletta!!!hahaha ja gleder meg jeg også.bare håpe bilen er litt mer bane villig til neste år!:(
Volvo 242 75mod 2jz-gte Gate/Banebil
Skogen Performance
KSR.no
Myranes.com
ja faen det stemmer hadde glemt det jeg får bygge om og heise den i ræva da blir den rask!hehe![]()
Volvo 242 75mod 2jz-gte Gate/Banebil
Skogen Performance
KSR.no
Myranes.com
har ikke sandblåst den for og slippe og få diffen full av sand.. men pusset den helt blank før jeg grunnet og malte den med en grå/svart farge blei helt greit!![]()
Volvo 242 75mod 2jz-gte Gate/Banebil
Skogen Performance
KSR.no
Myranes.com
jada det kommer. driver og flytter rundt på litt biler i verksted om dagen så har ikke fått satt bilen der den skal stå i vinter!men kommer bilder så fort jeg får den på plass og opp på bukker!er ikke så lett og ta bilde under bilen når den står på hjula av en eller annen grunn!!![]()
Volvo 242 75mod 2jz-gte Gate/Banebil
Skogen Performance
KSR.no
Myranes.com
er ikkje det egentleg litt fucka og sette på coiloversa i orginal feste og fjerne orginal fjære?
coiloversa burde vel egentleg stått over akslingen?eg ser for meg at det blir litt rart med "kraftoverføring" og demping når den står slik..
blei litt fucka forklart men:P
korleis blei bilen og kjøre med nye momenstag og panhardstag i forhold til dei gamle?
Bruksbil: Volvo 945 1995
Prosjektbil: Volvo 242DL 1980
X - bilar: Volvo 240GL 1983, Volvo 740GL 1991, Volvo V70 T5 AWD 1997, Volvo 940LT 1997, Volvo 960 1995, Volvo Amazon 1967 herregårdsvogn
1976 Langførr med 6 på rekke !
1977 Volvo 245 Turbo
1990 Volvo 240 Stasj
2013 VW Passat 4motion
2004 Renault Trafic
Det er og bedre å ha fjær og demper der fjæra sitter festa, enn å ha det der dempern er festa orginalt. Men er PÅ akselen det blir best.
Får også tak i gjengerør man kan sette ved org fjærplass, og gjøre det slik.
Tørrlagt Volvoholiker, med fare for tilbakefall.