Brukere som er tagget i denne tråden

Thanks Thanks:  0
Side 2 av 2 FørstFørst 1 2
Viser resultater 26 til 39 av 39

Tråd: Bytte toppakning på 740 tic, hvordan går jeg fram?

  1. #26
    Utestengt
    Medlem siden
    18. feb. 2010
    Sted
    Namdalen
    Innlegg
    410
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av Andreas750 Vis post
    Okay

    jeg prøver å sjekke med noe som er helt rett da..
    Kost på deg en tusenlapp i plansliping. Så er du 100% sikker
    Kan være vanskelig å se med det blotte øye

  2. #27
    Registrerte brukere ChrML sin avatar
    Medlem siden
    11. des. 2009
    Sted
    Kongsberg, Norway
    Innlegg
    5.744
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av 242 Vis post
    Kost på deg en tusenlapp i plansliping. Så er du 100% sikker
    Kan være vanskelig å se med det blotte øye
    Hvem sa noe om en tusenlapp? Disse gjør det gratis!


  3. #28
    Utestengt
    Medlem siden
    18. feb. 2010
    Sted
    Namdalen
    Innlegg
    410
    Antall takk

    Standard

    [QUOTE=ChrML;166241]Hvem sa noe om en tusenlapp? Disse gjør det gratis!

    Haha, er det værste jeg har sett

  4. #29
    Registrerte brukere s4nd3r sin avatar
    Medlem siden
    21. feb. 2010
    Sted
    Fjørå (ålesund)
    Innlegg
    1.549
    Antall takk

    Standard

    hahaha!!! :-D

  5. #30
    Utestengt
    Medlem siden
    18. feb. 2010
    Sted
    Namdalen
    Innlegg
    410
    Antall takk

    Standard

    Men koster en sixpack pils og et par shot"a

  6. #31
    Registrerte brukere
    Medlem siden
    14. des. 2009
    Sted
    oslo
    Innlegg
    7.690
    Antall takk

    Standard

    gullpakning som tåler 350hk? har krb stått med gullspray på orginale / elring pakkningene?


    gull pilen: kan jeg heve kjøp av deg hvis topp pakningen ryker på vei hjem?
    :P
    Neppe... Lett å kvelde en topp pakning med turbobil og "volvo bensintank"
    One Ring to rule them all

  7. #32
    Registrerte brukere Andreas750 sin avatar
    Medlem siden
    01. okt. 2010
    Sted
    Vennesla
    Innlegg
    217
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av TeamBørnOut Vis post
    gullpakning som tåler 350hk? har krb stått med gullspray på orginale / elring pakkningene?


    gull pilen: kan jeg heve kjøp av deg hvis topp pakningen ryker på vei hjem?
    :P
    Neppe... Lett å kvelde en topp pakning med turbobil og "volvo bensintank"
    Hehe ikje godt å si, de hadde ei pakning til men den var visst veldig dyr og tålte utallige krefter..

  8. #33
    Registrerte brukere
    Medlem siden
    14. des. 2009
    Sted
    oslo
    Innlegg
    7.690
    Antall takk

    Standard

    vanlig elring toppakning / volvo toppakning holder lenge. men det er viktig at toppen er rett og at toppen er dratt til riktig.
    rensa gjenger og god smøring er alfaomega når man moterer en topp. mange driter i dette eller bare har på litt olje på boltene... det går bra noen ganger. men ikke alltid
    One Ring to rule them all

  9. #34
    Registrerte brukere gull pilen sin avatar
    Medlem siden
    21. mars 2010
    Sted
    Elleville Vesten....
    Innlegg
    3.087
    Antall takk

    Standard

    på det trykket bilen går på ville jeg heva kjøpet....
    du skal gjøre mye gale for å få en volvo til å gå magert på 0,6 i trykk med chippet bensin boks!!!!!!!!!!
    2008 v50 summum 2,0tdi (konebil)
    1993 S2 Avant 2,2 turbo

  10. #35
    Registrerte brukere Richard N sin avatar
    Medlem siden
    28. mars 2010
    Sted
    horten
    Innlegg
    123
    Antall takk

    Standard

    jeg ville planet toppen uansett. når du først har den ute. da er du sikker. å måtte bytte toppakning i en så gammel motor er sånt som skjer å må nesten regne med sånt. men du kan jo sjekke om pakninga som sitter der ser gammel ut. er den bytta nylig å gjort feil ville jeg nok besøkt selgern ja.. men detta fikser du lett om det ikke er andre grunner til at pakkninga har ryki da
    96mod 850stv t5. bruks bil
    87mod 740t5 banebil prosjekt

  11. #36
    Registrerte brukere Andreas750 sin avatar
    Medlem siden
    01. okt. 2010
    Sted
    Vennesla
    Innlegg
    217
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av Richard N Vis post
    jeg ville planet toppen uansett. når du først har den ute. da er du sikker. å måtte bytte toppakning i en så gammel motor er sånt som skjer å må nesten regne med sånt. men du kan jo sjekke om pakninga som sitter der ser gammel ut. er den bytta nylig å gjort feil ville jeg nok besøkt selgern ja.. men detta fikser du lett om det ikke er andre grunner til at pakkninga har ryki da
    Motoren er gått til helvette, å litt lengre

  12. #37
    Registrerte brukere Richard N sin avatar
    Medlem siden
    28. mars 2010
    Sted
    horten
    Innlegg
    123
    Antall takk

    Standard

    såpass ja. hvis du ikke har hatt bilen lenger enn 14 dager så har du full rett til å heve kjøp eller få igjen så du får reparert bilen. hva har skjedd?
    96mod 850stv t5. bruks bil
    87mod 740t5 banebil prosjekt

  13. #38
    Registrerte brukere Andreas750 sin avatar
    Medlem siden
    01. okt. 2010
    Sted
    Vennesla
    Innlegg
    217
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av Richard N Vis post
    såpass ja. hvis du ikke har hatt bilen lenger enn 14 dager så har du full rett til å heve kjøp eller få igjen så du får reparert bilen. hva har skjedd?
    http://forum.vccn.no/showthread.php?t=12283

  14. #39
    Registrerte brukere
    Medlem siden
    08. feb. 2010
    Sted
    hjartdal/telemark
    VCCN medlemsnummer
    733
    Innlegg
    1.249
    Antall takk

    Standard

    låner tråden litt, åssen blir det når man lakker topppakninga i sånn kobberlakk? blir det noe forskjell på nm da?

Side 2 av 2 FørstFørst 1 2

Regler for innlegg

  • Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •