Brukere som er tagget i denne tråden

Thanks Thanks:  0
Viser resultater 1 til 12 av 12

Tråd: B230FK i 92mod 240...

  1. #1
    Registrerte brukere
    Medlem siden
    25. sep. 2010
    Sted
    Hønefoss
    Innlegg
    3
    Antall takk

    Standard B230FK i 92mod 240...

    Noen tips ang B230FK M90 fra en 940 til en 240 92mod. Er det mye som ikke passer eller går det greit? Har ikke peil på detta men skulle gjerne hatt litt mer krutt i børssa.

  2. #2
    Registrerte brukere Joakim-G_R sin avatar
    Medlem siden
    12. des. 2009
    Sted
    Løken, Aurskog-Høland
    Innlegg
    6.269
    Antall takk

    Standard

    se under tips og triks, der ligger en tråd med alt du trenger å vite.
    Tørrlagt Volvoholiker, med fare for tilbakefall.

  3. #3
    Registrerte brukere
    Medlem siden
    25. sep. 2010
    Sted
    Hønefoss
    Innlegg
    3
    Antall takk

    Standard

    Takker

  4. #4
    sekse sin avatar
    Medlem siden
    15. des. 2009
    Sted
    Lier
    VCCN medlemsnummer
    25
    Innlegg
    3.090
    Antall takk

    Standard

    Sjekk tråden i signaturen min. Har gjort det samme som du har tenkt til. Motoren er lego, tilpassing av m90-kassa er litt mer arbeid.
    -V70 R AWD 2005 http://forum.vccn.no/showthread.php?...5-Ny-bruksbil!
    -240 GL 1993 http://forum.vccn.no/showthread.php?p=65185#post65185
    -V90CC D4 2019
    -144 de Luxe 1971 http://forum.vccn.no/showthread.php?...ight=144+sekse
    xV60 D6 2015 x960 2.5 1995 x242 DL 1979 x244 GL 1980

  5. #5
    Registrerte brukere pLetten sin avatar
    Medlem siden
    07. jan. 2010
    Sted
    Bergen, Åsane
    Innlegg
    202
    Antall takk

    Standard

    Hvorfor ikke bare gå for M46 istedenfor? minst like holdbar som M90 og du slipper å tilpasse og banke og styre.
    Volvo 945 LT 1995 modell --> husmortrimmet
    Volvo 240 GL/Turbo 1992 modell --> B230FK
    Volvo 240 GL 1991 modell --> Ribbet og skal vekk
    Audi 80 CL 1.8 1983 modell --> Old School prosjekt

  6. #6
    Registrerte brukere Joakim-G_R sin avatar
    Medlem siden
    12. des. 2009
    Sted
    Løken, Aurskog-Høland
    Innlegg
    6.269
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av pLetten Vis post
    Hvorfor ikke bare gå for M46 istedenfor? minst like holdbar som M90 og du slipper å tilpasse og banke og styre.
    Jøss.Det blir som å anbefale 1x1" lekter som bæring i huset ditt, for det er jo trossalt treverk, og lettere å få på plass!
    Tørrlagt Volvoholiker, med fare for tilbakefall.

  7. #7
    Registrerte brukere pLetten sin avatar
    Medlem siden
    07. jan. 2010
    Sted
    Bergen, Åsane
    Innlegg
    202
    Antall takk

    Standard

    Vel. det er mulig. men M46 er allikevel tilnærmet like holdbar som M90 etter mine erfaringer.
    Volvo 945 LT 1995 modell --> husmortrimmet
    Volvo 240 GL/Turbo 1992 modell --> B230FK
    Volvo 240 GL 1991 modell --> Ribbet og skal vekk
    Audi 80 CL 1.8 1983 modell --> Old School prosjekt

  8. #8
    Registrerte brukere kermitt sin avatar
    Medlem siden
    14. des. 2009
    Sted
    Stjørdal
    Innlegg
    2.722
    Antall takk

    Standard

    noe sier meg at du girer jævlig treigt, du kjører ikke mye lastebil?

  9. #9
    Registrerte brukere pLetten sin avatar
    Medlem siden
    07. jan. 2010
    Sted
    Bergen, Åsane
    Innlegg
    202
    Antall takk

    Standard

    Hehe, ironisk nok skrur jeg på lastebil. men, nå driter vi i å diskutere dette i denne tråden. jeg kom bare med ett forslag til LarsOla.
    Volvo 945 LT 1995 modell --> husmortrimmet
    Volvo 240 GL/Turbo 1992 modell --> B230FK
    Volvo 240 GL 1991 modell --> Ribbet og skal vekk
    Audi 80 CL 1.8 1983 modell --> Old School prosjekt

  10. #10
    Registrerte brukere
    Medlem siden
    15. des. 2009
    Sted
    Voss
    Innlegg
    88
    Antall takk

    Standard

    ville gått for m90 mykje bedre kasse enn m4x serien
    COS it`s not WORTH it
    91 Volvo 954 carbon
    91 Volvo 965 fk,m90,ss kloster,coilovers +++

  11. #11
    Registrerte brukere
    Medlem siden
    25. sep. 2010
    Sted
    Hønefoss
    Innlegg
    3
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av sekse Vis post
    Sjekk tråden i signaturen min. Har gjort det samme som du har tenkt til. Motoren er lego, tilpassing av m90-kassa er litt mer arbeid.
    Takk. Gromt projekt. Blir samme her...

  12. #12
    Registrerte brukere
    Medlem siden
    03. mars 2010
    Sted
    Sigdal
    Innlegg
    46
    Antall takk

    Standard

    Kjører me Getrag 265 og Fk 98mod motor i 240 min, og det funker gull det
    1997 Volvo 940 Turbo FK Solgt
    1992 Volvo 940 Turbo FT. Vrak 4 timer i mitt eie.:(
    1986 Volvo 240 Turbo Finbilen
    1987 Toyota mr2 Mk1. Prosjekt Komp. styla!
    1979 Volvo 242. Gjemt, menn ikke glemt!

Regler for innlegg

  • Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •