Kjøpte meg en 98 modell 940LT i Juni. Bilen er utstyrt med el. vinduer x 4, el. speil med varme, klima og delskinnseter. Det har blitt gjort litt med bilen før jeg kjøpte den så da slapp jeg unna med litt av planene jeg har for den, B230FK som har 70000km på nakken burde vel væra ett godt utgangspunkt for husmorstrimming, 531 topp med A kam, 7,5x17" JP MK18 felger, org 850R vinge, momo ratt, Viking Ecomax chip, Gule Koni dempere og Truetrack diffbrems.
Planer jeg har med bilen:
- Proffsote alle ruter bak A-stolpen
- 8x18" Compomotive MO6
- 3" eksos
- Hellakkering
- Grått/svart R-Sport trekk
- Bilstein Racing dempere
- Målere i luftedyser
- "300hk" oppsett
- Add-On leppe
- 960 dørhåndtak
- + mye mer som jeg ikke kommer på akkurat nå
Skal ha meg en ny turbo i løpet av vinteren som skal klare en 300-350hk og som skal lade litt før enn 5000 o/min:P så hvis noen har noen tips så er det bare å komma med det.
Noen bilder fra dagen den var hentet
Fjernet lykteviskerne samme kveld
Bytta felger og polerte dagen etter
Kjøpte meg 960 dørhåndtak
En dag i sommer skulle faren min male rekkverket på trappa en dag det blåste ganske bra ute og gjett hva som sto 2 meter unna trappa? det var 940'in det, så da ble den full av hvite prikker så da ble det polering av en som kan det. Han fikk ikke bort alt, men det ble betydelig bedre.
Kjøpte meg add-on leppe, R dyser, BSR filterkit og lyddemper fra KL-racing med 4" dieseltut
Laga meg instrumentholder
Noen dårlige bilder fra da jeg fikk den att fra soting
Kjøpte meg JT3", Volvoforum skiltholdere og actuator med grunntrykk på 1 bar
Flyttet LMM over på trykksiden og monterte dumplokk, Gadd ikke å legga sjela mi i det trykkrøret siden jeg skal laga nytt når jeg får kjøpt meg en alu cooler
Siste bildene jeg har av bilen før den ble sendt på lakkering
Fikk telefon fra lakkereren i går og bilen blir lakkert til Søndag også skal jeg hente den 29. Desember