Brukere som er tagget i denne tråden

Thanks Thanks:  0
Side 2 av 2 FørstFørst 1 2
Viser resultater 26 til 32 av 32

Tråd: Oppsett av motor for drifting

  1. #26
    Registrerte brukere Berg Performance sin avatar
    Medlem siden
    20. jan. 2010
    Sted
    Mo i Rana
    Innlegg
    1.052
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av Joakim-G_R Vis post
    Var vel første MS som hadde 8x8 celler, mens V2 16x16, og V3 fikk vel enda fler?

    Er vel bygd opp på noe av samme mappemåten som Haltech, mener jeg ?
    Godt inne på rett vei her ja.. MS1 hadde 8x8 originalt og med extracoden 12x12, MSII kom med 12x12 og med extracoden 16x16.. Og i tillegg kan man flytte rundt på "maskene" slik man vil, så man kan ha korte intervaller der det trengs.. MSIII har jeg ikke sett så mye på enda!

  2. #27
    Registrerte brukere Joakim-G_R sin avatar
    Medlem siden
    12. des. 2009
    Sted
    Løken, Aurskog-Høland
    Innlegg
    6.269
    Antall takk

    Standard

    Ja, var ikke langt unna der.
    Tørrlagt Volvoholiker, med fare for tilbakefall.

  3. #28
    Registrerte brukere depress sin avatar
    Medlem siden
    09. mars 2010
    Sted
    drammen
    Innlegg
    267
    Antall takk

    Standard

    om du vil ha noe som er turtalls villig bør du sjekke mulighetene til letting av saker og ting i driv linja. altso. svinghjul.reimhjul forran. mellomaksel. felger. jo lettere jo bedre.

    (http://forum.vccn.no/showthread.php?...t=beste+mulige)
    90. 740gl
    (En motor uten turbo suger)


  4. #29
    Registrerte brukere
    Medlem siden
    14. juni 2010
    Sted
    Kristiansand
    Innlegg
    651
    Antall takk

    Standard

    ja det vet jeg, men er dette optimalt i forhold til en driftevennlig bil?
    Volvo is not a car, its a passion

  5. #30
    Registrerte brukere kermitt sin avatar
    Medlem siden
    14. des. 2009
    Sted
    Stjørdal
    Innlegg
    2.722
    Antall takk

    Standard

    så klart, du vil jo ha respons på kassa når du skal hive den ut i sladd?

  6. #31
    Registrerte brukere
    Medlem siden
    18. des. 2009
    Sted
    levanger
    Innlegg
    2.293
    Antall takk

    Standard

    Men husk, et skikkelig grenrør, innsug, og kam som alle disse harmonerer sammen med når turboen lader er det som gjelder
    Kawasaki kfx 450r
    BMW E39 525T

  7. #32
    Registrerte brukere
    Medlem siden
    04. feb. 2010
    Sted
    Lillestrøm
    Innlegg
    1.247
    Antall takk

    Standard

    Beste er å ha så mye krutt at du kan beholde tyngre komponenter og fremdeles ha god respons... Lette biter låter tøft i depotet, men spør deg selv om du ønsker hair-trigger snøskred av effekt når du ligger med 78º vinkel i 120+...

Side 2 av 2 FørstFørst 1 2

Regler for innlegg

  • Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •