Hei er på utkikk etter en førerdør til min xc70 2010 modell men det er vanskelig å finne med samme farge (ice white) kan jeg bruke en dør fra en V70 og flytte over plast list utvendig og det som trenges innvendig i døra vis det ikke er likt?
Hei er på utkikk etter en førerdør til min xc70 2010 modell men det er vanskelig å finne med samme farge (ice white) kan jeg bruke en dør fra en V70 og flytte over plast list utvendig og det som trenges innvendig i døra vis det ikke er likt?
Hei, selve metalldøra er identisk på alle P3 V70, XC70 (2008-2016) og S80 (2007-2016) men uansett hvor komplett den nye døren er så bør du bruke din bils originale låsekiste, speil og dørmodul (DDM) da det er ulike versjoner av disse delene som ikke er kompatible med hverandre.
For å slippe dobbelt arbeid innen kort tid anbefaler jeg å overhale/bytte låsemotorer i låsekisten eller bytt til helt ny låsekiste.
Bilrelaterte spørsmål stilles, besvares og kommenteres i Forumet slik at alle kan bidra eller bruke informasjonen, vennligst ikke send PM/Mail for dette.