Vurderer årsmodell fra 2019-20 er det ett skille på årsmodell i software på infotainment ift. 2/3G vs 4G og prosessor kraft/respons skjerm?
Forskjell batteripakke ift. årsmodell?
Pluss/minuser R-design vs Inscription utover design elementer?
Utstyr som absolutt må være med på denne bilen?
HK eller BW lydanlegg ett must?
På forhånd takk!![]()





Svar med sitat