95 oktan ja.
Okey, er det bensin og tennings tabell som ligger i sprutet du tenker på nå? Eller en tabell som kommer fra Dynapacken?
Jepp, tenninga hjalp helt veldig mye, vi flirte begge 2 når om over 20 grader og den responderte like bra på tenningsøkning. Vi gikk 1 grad av gangen for å være på den sikre siden.
Er Getrag 260 den kassa som kom i Volvo 260 med V6, altså M51? I så fall kom ikke den også i BMW? Kan jeg evt bruke ei 260 kasse fra BMW med overgangsplate til Volvo clutch hus?
Tøft, råskinn den der
Såppas ja. Jeg bygde jo motoren for å kunne tåle mer, slik at det kun er kam og turbo det stopper i, og det ser ut som det er mer å hente, men når jeg kjenner effekten nå så tror jeg faktisk jeg bare gir meg her. Er jo tross alt en bruksbil. Kan jo alltids oppgradere på sikt, men er rimelig fornøyd nå. Ja 400 på svinghjulet hadde vært artig det altså, men skal prøve å nyte den et par år først tenker jeg.
En liten snutt fra testkjøring "dekka subba litt på sluttn"
https://www.youtube.com/shorts/Tn8zwwq-Mbg