Brukere som er tagget i denne tråden

Viser resultater 1 til 2 av 2

Tråd: BSRT-spec ekstra lavbudsjett turbomotor.

Threaded View

Forrige innlegg Forrige innlegg   Neste innlegg Neste innlegg
  1. #2
    Registrerte brukere
    Medlem siden
    10. jan. 2011
    Sted
    BERGEN
    Innlegg
    7.637
    Antall takk

    Standard

    Ikke alle har mulighet til å montere den gode E-manifolden, så her en mulighet som også avslører utgangspunktet:

    https://www.redblockpowered.com/shop...nGrf30vQGFXg7Q

    Man kan altså kjøpe seg en godt portet topp som fløder 190 - 200+ cfm, og deretter setter man på den originale F-manifold igjen, ett produkt som i praksis reduserer flødet til noe i nabolaget 150 cfm :(

    Da forstår vi hvorfor så mange som trimmer B230F(K) motorer sliter med å kommer seg over ca. 145 hp @ ca. 5600 o/min. fra den teoretiske sugemotoren, uansett hva de gjør.
    Sist endret av Batland; 10/07/25 kl 13:56

Lignende tråder

  1. Svar: 76
    Siste post: 07/07/25, 12:43
  2. Svar: 289
    Siste post: 28/03/25, 16:03
  3. Garret T3 turbo spec i 240 og 740
    By TomX95 in forum Motor og gir
    Svar: 2
    Siste post: 25/11/20, 12:37
  4. Spec Volvo X kam b230k
    By Holck in forum Motor og gir
    Svar: 92
    Siste post: 13/04/17, 15:05
  5. B6304 trim (kam spec)
    By H.S.D.D. in forum Avansert trimming
    Svar: 1
    Siste post: 08/01/12, 19:35

Regler for innlegg

  • Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •