Brukere som er tagget i denne tråden

Thanks Thanks:  0
Viser resultater 1 til 1 av 1

Tråd: Volvo v60, Volvo On Call

Registrerte brukere
    Medlem siden
    28. april 2025
    Antall takk

Post Volvo v60, Volvo On Call

Hei!

Lurer på om noen har erfaring eller mistanke på hva som kan være problemet på Volvo On Call systemet i bilen.

Det startet med at plutselig så begynte Volvo On Call systemet og ringe av seg selv, helt ut av det blå. Fikk ikke til å trykke det vekk eller avbryte anropet som ble sendt ut. Etter de hendelsene her så bestemte jeg meg for å deaktivere hele Volvo On Call systemet for jeg rett å slett gikk så lei av at den levde sitt eget liv.
    Da sluttet det å ringe men den prøver forsatt å ringe da det står Hold inne 2 sek for å ringe Volvo On Call så og si hele tiden på skjermen (Anropet går ikke igjennom da jeg har deaktivert det). Av og til får jeg til å trykke det bort men som oftest så er det ''låst'' på skjermen å får ikke kvitt meg med det. Skjer også en sjelden gang at det kommer opp service lampe på volvo on callen, og skjermen går litt ''løpsk'' og hopper mellom navigering, bluetooth tilkobling og volvo on call. Har video av dette så kan sende om det er mulighet for å sende her eller en annen plass. Har byttet batteri på volvo on callen men det hjalp heller ikke.. Er veldig irriterende da det ellers er en veldig fin og god bil. Volvo v60 2012.
    Er det noen som kan ha noe erfaring med noe lignende, eventuelt hva dere tror som kan vær grunnen til det her? Setter ufattelig stor pris på råd!

Mvh Sander
    Sist endret av Sandeer; 03/05/25 kl 22:36

Lignende tråder

1. Volvo one call
    By Hag1s in forum S60 / V70N / S80 / XC70 / XC90
    Svar: 1
    Siste post: 15/10/24, 17:39
  2. Reservebatteri volvo on call
    By tunge in forum S60 / V60 / V60CC / XC60II
    Svar: 2
    Siste post: 29/09/20, 10:19
  3. Volvo on Call - MY13